ceturtdiena, 2012. gada 28. jūnijs

Maybelline Dream Terra Sun

Sveikas!
Šodien parunāsim par Maybelline bronzeri, kuru savā īpašumā varēja iegūt iegādājoties Maybelline kosmētiku 7.99ls (un vairāk) vērtībā, Drogas veikalā.


Skeptiski skatos uz lietām, kuras savā īpašumā var iegūt bezmaksas kā dāvanas, bet tomēr man šis bronzeris ir ļoti iepaticies!
Viennozīmīgi uz turpmākajiem mēnešiem manas raizes par bronzera iegādi ir atkritušas.

Pirmajā mirklī, liekas, ka tonis ir pārāk tumšs, bet kad es sāku to lietot, man ļoti iepatikās, ka tas klājas ļoti vienmērīgi un ar pirmo reizi nav iespējams uzklāt pārāk daudz. Rezultātā, vienam vaigam man vajag kādas 3-4 reizes, lai sanāktu ļoti simpātisks tonis.

Noturība ir laba, bez problēmām noturas visu dienu.

Nedaudz neērts iepakojums, es vēlētos vāciņu, kurš atveras to uzspiežot (kā pūderim), bet šeit vāciņš ir jānoskrūvē un jānoliek blakus.
Bet dāvinātam zirgam zobos neskatās! :)

Ļoti patīk, ka šis bronzeris nerada orandžīgu toni uz sejas, izskatās kā simpātisks iedegums.

Viennozīmīgi šis Maybelline bronzeris man ir ļoti iepaticies! Ar lielu prieku to lietošu!
Man ir prieks, ka jau kuro reizi, neesmu vīlusies Maybelline kosmētikā, jo gan šī dāvana, gan tas ko es nopirku, lai šo dāvanu iegūtu - man ļoti patīk!
Šajā bildē uz rokas, es vairākkārtīgi klāju bronzeri, lai būtu redzams efekts. Uz sejas es tik daudz neklāju.

Ceru, ka tie kas arī ieguva šo bronzeri dāvanā ir tik pat apmierināti kā es! :)

Veiksmīgu dienu!

2 komentāri:

  1. Šajā video, kur tiek veidots grims redzēt kā šis bronzeris izskatās pielietojumā uz sejas.

    http://www.youtube.com/watch?v=tVMGSQTsG_k&list=UUrIIH7yHQugaUuoTZDoEUuQ&index=3&feature=plcp

    laika periods, kad tie rādīts
    8:28- 8:43

    Paldies, ļoti noderīgs raksts. Man patīk bronzera tonis, tāds viegli brūns:)

    AtbildētDzēst
  2. No sākuma likās,ka būs par gaišu un nebūs smuki.Tagad nespēju viņu nelietot.Labprātīgi ietu un pirktu viņu,ja tas būtu iespējams.
    Sejai tāds tiešām veselīgs mirdzums uzreiz.Superīgs produkts no Maybelline.
    P.

    AtbildētDzēst