sestdiena, 2012. gada 16. jūnijs

Essence glossy lipbalm, tonis 03

Essence Glossy Lipbalm, tonis 03.
Šis lūpu spīdums ir ļoti garšīgs! :)
Iespējams tieši tāpēc, ar to rodas problēmas, par kurām es vēlos šodien pastāstīt.
Bet par visu pēc kārtas!
Šim lūpu spīdumam ir ļoti laba garša, kas vienkārši liek aplaizīt lūpas un pamēģināt.

Dodoties savās ikdienas gaitās, pirms promiešanas, es uzklāju šo lūpu balzāmu uz lūpām.
Izrādījās, ka tas ir nedaudz lipīgs, uz lūpām ļoti labi jūtams.

Pēc uzklāšanas uz lūpām, izskatījās, ka tas ir uzlicies krietni par daudz un vienkārši neizskatās skaisti. Atlika nolaizīt vienreiz lūpas, kad viss liekas pazuda un palika ļoti skaisti uzklāts spīdums.

Pats spīdums ir lielu skaitu "šimerīšiem", tas ir spīdumiņiem. Nav slikti tiem, kam patīk nevis glancētās vai matētās lūpas.

Ieejot liftā, braucienā no 8 stāva uz leju, es vairākas reizes berzēju lūpas vienu gar otru. Lūpu balzāma garša pazuda. Nu labi, uz lūpām tas vēl bija, nav slikti. Galvenais jau nav garša.

Tālāk sekoja 15 minūšu brauciens līdz veikalam. Lūpas neberzēju vienu gar otru, bet sarunājos ar vīru (iespējams runāšana ietekmēja tālāko).

Piebraucot pie veikala, paskatījos spogulī un spīdums bija ļoti skaisti gar lūpu malām, uz pašām lūpām vairs nekā nebija.
Līdzi es to nebiju paņēmusi, atlika vien ar salvetīti aptīrīt atlikumus, lai neizskatītos smieklīgi.

Diemžēl mans dzīves ritms nav šobrīd tāds, lai es varētu ik pēc 20 minūtēm lūpu spīdumu uzklāt no jauna vai arī ne ar vienu nerunāt un lūpas nekustināt.
Tādēļ šoreiz varu pielīdzināt šo spīdumu šādi: zema cena = noturība.
Lai nebūtu pavisam skumji, uzrakstīšu arī savus plusus:
+ļoti laba garša,
+tiešām ļoti skaisti izskatās uz lūpām,
+ērts iepakojums,
+laba cena.

Spīdums nav tik slikts, lai es to nepabeigtu lietot līdz galam, noteikti to darīšu, bet nākamreiz atturēšos no šī spīduma pirkšanas.

Paldies tām, kas pievarēja šo garo tekstu.
Piebildīšu, ka tās ir tīri manas domas un mans viedoklis. Katram cilvēkam ir atšķirīgas lūpas un uz tām šis spīdums iespējams "uzvedīsies" pilnīgi pretēji.

5 komentāri:

  1. Arī manā kosmētikas skapītī ir šis spīdums.
    Man ir gan ķiršu, zemeņu, un ja nemaldos aveņu.
    Nezinu kāpēc, bet šis spīdums, manuprāt, no šīs viņu kolekicijas ir vissliktākais. Viņam visa tā struktūra ir tāda ne kas man patīk. Savukārt ķiršu un aveņu ir ļoti patīkami un tos es daudz vairāk izmantoju nekā šo zemeņu. Man mazliet arī traucē tieši šī lūpu spīduma smarža.
    Bet kā jau Tu teici, katram savs viedoklis, kas ir pilnīgi normāli. :)
    *Tu man pasviedi ideju savam blogam. Mēģināšu salīdzināt šos lūpu spīdumus vienu ar otru. :)

    Sveicieni. :))
    Gaidām nākamos rakstus!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā, tā, tā! Tu mani pavedini uz domu nopirkt pamēģināt citu garšu. :)))

      Par smaržu/garšu, man savulaik bija Maybelline lūpu spīdums ar izcili pretīgu smaržu un garšu, pāris reizes nolaizot lūpas, prasījās iztīrīt zobus. :)))

      Dzēst
    2. man pēc visa sastāva vislabāk no visiem patika ķiršu. :) *bet nu tas kā kuram protams :)
      Heh, šīm Essence garša man arī patīk, bet diem žēl- ne smarža. :)

      Dzēst
  2. Man arī ir tieši šis. Es piekritīšu katram tavam vārdam. Lai gan spīdumam ir bieza konsistence noturība iespārda... :D
    Jā, Santa liek arī man pamēģināt citu veidu šos spīdumus. :D

    AtbildētDzēst
  3. Es vakar biju pēc dāvanas māsai, nopirku viņai Maybelline kosmētiku un no Essence lūpu krāsu un ķiršu lūpu spīdumu, bet šoreiz laikam lūpu krāsu atstāšu sev un spīdumu uzdāvināšu viņai.

    AtbildētDzēst