ceturtdiena, 2012. gada 21. jūnijs

Real Techniques by Samantha Chapman, ceļojuma komplekts


Kamēr es plānoju pasūtīt šīs otas, mana labākā draudzene tās man uzdāvināja. :)

Es vienkārši mīlu šīs otas! Tagad man ir vēlme papildināt savu otu kolekciju vēl un vēl.
Jau otro dienu nevaru tās izlaist no rokām, vēlos tās taustīt un uz tām skatītes vēl un vēl!

Liels paldies, A. par šo brīnišķīgo dāvanu!!!
Tālāk daudz bilžu un atsauksmes...


Real Techniques Essential Foundation Brush

Lietoju konsīlera uzklāšanai uz sejas. Klāj ideāli, neatstāj svītras.


Real Techniques Domed Shadow Brush

Izmantoju diezgan reti, acu ēnām man ir citas otiņas, kuras patīk daudz vairāk.

Real Techniques Multi-task Brush 

Izmantoju bronzera un vaigu sārtuma uzklāšanai. Perfekts lielums. Esmu sajūsmā par šo otu!

1 komentārs:

  1. Manuprāt, tā ir lieliska dāvana! Acīmredzot, tava labākā draudzene ļoti labi zina ko vēlies:)

    AtbildētDzēst