pirmdiena, 2012. gada 25. jūnijs

Maybelline Dream Fresh BB Cream

Arī es esmu nonākusi līdz šī produkta pārskatam - Maybelline Dream Fresh BB Cream

Šo krēmu nopirku pateicoties neskaitāmajām atsauksmēm blogos un youtube videoblogos.


Es esmu apmierināta uz visiem 100%!
Vairs nevaru iedomāties savu dienu bez šī krēma.

Man ļoti patīk, ka šis krēms nerada smagnēju sajūtu uz sejas kā pēc tonālā krēma.
Tas nav redzams, bet visu dienu saglabājas, tāda kā mitrumu kārtiņa.

Toni es esmu izvēlējusies perfekti (Light), kā jau rakstīju, tas uz sejas nav redzams vispār! Perfekti saskan ar manas sejas toni.
Konsistence ir ļoti šķidra, bet tas man netraucē, jo krēmu es uzklāju ar otiņu.


Es ļoti apmierināta ar šo pirkumu, un noteikti pirkšu vēl!
Mana tūbiņa jau iet uz beigām, kaut gan nopirku tikai nesen. Jā, mazs iepakojums laikam ir mīnuss! :)))

Veiksmīgu dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru