trešdiena, 2012. gada 27. jūnijs

Oriflame pasūtījums

Pa ilgiem laikiem iegāju Oriflame mājas lapā un ieraudzīju, ka Oriflame nu gan ir pacēlies, tik daudz jaunu, interesantu produktu.
Nenoturējos un šo to pasūtīju....

katras cena 2.99ls

Varu pateikt, ka gaidīju daudz savādākus toņus, jo paraudziņi mājas lapā ir pilnīgi savādāki nekā tas, kas atnāca, bet nu mēģināsim...
Cena - 2.89ls
Cena - 6.69ls
Cena - 5.29ls
Cena - 4,19ls

Tagad jāķeras pie testēšanas!

3 komentāri:

  1. Esmu lietojusi acu ēnas Šampanieša dzirkstis un Very Me Clickit mitro acu kontūrlīniju arī tieši melnajā tonī.
    Ēnu tonis lieliski der uzacs kaula izgaismošanai vai arī kā es lietoju pa visu acs plakstiņu. Pludinās labi, bet par noturību gan teikšu +/- labi. Man ātri sakrājās krokās ja nelietoju acu ēnu bāzi.
    Mitro acu kontūrlīniju lietoju bieži, it īpaši ja jāveido kāds grims. Pigmentācija ir laba, bet - ir par mazo otiņu. Ja cilvēkam ir lielas plaukstas, tad ar to otiņu ir neiespējami līdzeni nokrāsot smuku līniju, viegli noraustīt roku. Tā kā man ir vidēja lieluma plaukstas un esmu jau pieķērusies, tad man problēmas nesagādā. Par noturību gan grūti teikt, visas dienas garumā uz acīm nav bijis, jo man nepatīk mitrās kontūrlīnijas dienas laikā.:)

    Ceru, ka tas nekas, ka izpaudu savas domas par šiem produktiem:)

    AtbildētDzēst
  2. Man no šīs sērijas ir tonālais krēms. Esmu tikai dažas reizes mēģinājusi, bet pagaidām pārāk lielā sajūsmā neesmu.Laikam nav īsti piemērots manai ādai.
    Cerams, ka šie produktiņi būs labi :)

    AtbildētDzēst