pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

Sestdienas pirkumi un pārskats!

 Sveikas!
Šodien nolēmu pastāstīt par sestdienas pirkumiem un uzreiz uzrakstīt pārskatu.


 Sestdien tiku pie šādiem labumiem:
  • Essence Lipstick, tonis 52 - In the nude,
  • Essence Eyebrow Designer, tonis 02 - brown.
 Sākšu ar zīmulīti uzacīm.


Izvēlējos vidējo toni - 02 un nošāvu pilnīgi garām! 
Tas izrādījās daudz par gaišu un par košu manām uzacīm.
Bet tas nav iemesls, lai es nepastāstītu par to, jo izmēģināt - izmēģināju!


Zīmulis klājas ļoti labi, ir samērā mīksts, bet īpaši nevēlējās padoties tušēšanai, jo uz uzacīm bija pamanāms un es centos kaut mazliet patušēt.


Padomāšu par šī paša zīmuļa, tumšākā brāļa iegādi, baidos, ka tas arī var sanākt par košu.
Bet zīmulis labs, ja zināt, ka kāds no toņiem derēs jums, tad iesaku!


Un otrs stāsts par Essence lūpu krāsu.


Man ļoti, ļoti patīk!
Šo toni es nolēmu nopirkt, kad par to pastāstīja 2 youtube blogeres.
Un es esmu 100% apmierināta, bet tikai ar krāsu...
Man nepatīk izcelt košas lūpas, šis tonis vispār nav pamanāms uz manām lūpām, bet ir tāda patīkama sajūta, ka uz lūpām tomēr kaut kas ir.

Noturībā pieklibo (nu neiet man ar Essence produktiem lūpām, jau 3 ar mazu noturību).
Uzkrāsoju pirms pastaigas ar bērnu, un pat nepaspējām aiziet līdz Drogām (jā, jauni pirkumi :))) ), nekā uz lūpām vairs nebija.
Bet es tik un tā to lietošu un iespējams pirkšu vēl, jo tonis man ļoti, ļoti patīk!


Tādi īsi pārskati, bet galveno es pateicu, nav iemesla izplūst runās. :)

1 komentārs: