sestdiena, 2012. gada 23. jūnijs

Katrai sievietei pa sarkanai lūpu krāsai!

avots: google.lv
Mans paziņa izteicās, ka katras sievietes arsenālā ir jābūt sarkanai lūpu krāsai!

Aizdomājos, vai tiešām tā ir?

Par sevi varu pateikt, ka man nav sarkanas lūpu krāsas, jo košas lūpas nekad nekrāsoju un neesmu krāsojusi, jo nepatīk kā izskatās uz manis. Savulaik man bija koši sarkana lūpu krāsa, bet tā jau sen ir izmesta un es neredzēju vai jēgu to turēt.

Vai jūsu kosmētikas arsenālā ir sarkana lūpu krāsa un cik bieži to izmantojat?

7 komentāri:

  1. Ir, bet es vairos tās lietot, jo ne īpaši konfortabli jūtos ja cilvēki izteikti skatās uz lūpām tikai tāpēc, ka tās rotā koši sarkana lūpu krāsa.

    AtbildētDzēst
  2. Manā arsenālā nav sarkanas lūpu krāsas un visticamākais, ka arī nebūs, jo galīgi nepiestāv pie sejas, kā arī mana lūpu forma nav tik skaista, kā man gribētos, tāpēc vēl vairāk tās izcelt es vnk emocionāli nevaru.

    mdiaana.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  3. man ir kādas trīs vismaz :) sākot ar gaiši ugunīgi sarkanu līdz tumši vīna sarkanai. krāsoju gan reti, jo šobrīd man ir nude periods. bet gada tumšajos mēnešos gan labprāt.

    AtbildētDzēst
  4. ooo sarkano lūpu krāsu man ir daaaudz, un man tās patiesi patīk, ikdiena gan es izvēlos vieglākas tekstūras kas tikai piešķir toņi.

    AtbildētDzēst
  5. nav nevienas, ļoti nepatīk sarkanā krāsa, tāpēc izvairos no tās gan kosmētikā, gan apģērbā.

    takjis.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  6. Katraai ir savs sarkanās krāsas tonis, - manējais ir tumši sarkanīgs ar noslieci uz rozaa krāsu. Atklāju to pavisam nesen. Mana vasaras top lūpukrāsa, kad negribas krāsot visu seju, bet tikai lūpas kādam košumiņam. :)

    AtbildētDzēst
  7. Man ir :) Patīk un piestāv. Man tieši otrādi - nav maigie pasteļtoņi, gaišie rozā un nude toņi, tie liek man izskatīties pēc mūmijas.

    AtbildētDzēst