otrdiena, 2012. gada 26. jūnijs

Maybelline Affinitone kompaktais pūderis, tonis 14 - Creamy Beige.

Sveikas!
Šodien pastāstīšu par savu pēdējā laika veiksmīgāko pirkumu.
Maybelline Affinitone kompaktais pūderis.


Manis izvēlētais tonis ir 14 - Creamy Beige.

Beidzot es esmu ietrāpījusi vajadzīgajā tonī!
Manai sejas ādai tas der perfekti. Tonis tonī.

 Nevienā no bildēm, pūdera tonis nav sanācis īstais, tāpēc bildēm ir tikai informatīvs raksturs.


Sākšu ar to, ka komplektā esošais sūklītis,ir galīgi lieks. Mīļie izgatavotāji, vai nu liekam normālu sūkli, vai nu neliekam nemaz!
Šī ir parodija par sūkli...
Es izmantoju otu pūdera uzklāšanai, un lūk jau pirmais mīnus, lai to uzklātu ārpus mājas, man jāstiepj vēl līdzi ota, jo šis papīrainais sūklis nekam neder.


Bet nu labi, to es piedošu, jo beidzot es esmu atradusi pūderi, kurš uz manas sejas ādas vispār nav pamanāms (salīdzinu ar Loreal pūderi, par kuru es arī drīzumā uzrakstīšu).


Pirku šo pūderi, kad Maybelline kosmētikai bija atlaides, un tas man izmaksāja, ja nemaldos, 3.29ls.


Kopumā esmu ļoti apmierināt ar pūdera toni, to, ka pūderis nav redzams un jūtams uz sejas. Tas viegli klājas.
Mīnuss - nekam nederīgais sūklītis.


Ja kāda vēlas izmēģināt šo pūderi - iesaku! Tiesa, sagaidiet labāk atlaides.

Es esmu nolēmusi izmēģināt vienu Loreal un vienu MaxFactor pūderi, ja nu kas - atgriezīšos pie šī!


Veiksmīgu dienu!

P.S. Šodien vēl raksts par nesen nopirktajām Catrice acu ēnām.

3 komentāri:

  1. Jā, piekrītu, ka pūderiem lielākoties ir slikti tie pufiņi, kas nāk līdzi, bet ja tā padomā par acu ēnām, tās ir vispār tīrākās šausmas. Lai izveidotu normālu smokey eyes, it īpaši iesāceji, netiks galā ar tiem aplikatoriem, kas nāk līdzi. Kaut kur dodoties arī jāņem bez maz vai vesels arsenāls ar otām.
    Tā bija tāda neliela atkāpīte.

    Šo pūderi diemžēl neesmu lietojusi. Kā ir ar noturību, sedzamību utt.?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noturība manai ādai ir visas dienas garumā. Nosedz spīdumu arī labi.
      Esmu ļoti apmierināta ar šo pūderi. Beidzot!!!

      Dzēst
  2. eh, mana pieredze ar šo pūderi ir īsa :)) iegādājos pirms kāda laika, bet... jau otrajā dienā varen veiksmīgi izkrita no rokām un smuki izšķīda pa grīdu :D nu fui, tādas dusmas bija. neviens presētais pūderis man vēl šitā nav izdarījies.
    nu jā, un sūklītis šim tiešām bija reti briesmīgs.

    AtbildētDzēst