otrdiena, 2012. gada 12. jūnijs

Otrdienas pirkumi!

Pats galvenais pārsteigums šodien bija, tas, ka man blakus mājai Drogās ir Essence kosmētika!!!
Es gandrīz spiedzu no laimes!!! Un produktu bija tik daudz, tik daudz neredzēta Spices Drogās. Tagad mans ceļš bieži ies gar šīm Drogām :)))

Bet ne par to es tagad rakstīšu.
Šodienas pirkumus es veltīju Maybelline firmai!





Ja jau visi pēc dāvanām, tad es arī!

Vispār braucu pakaļ Loreal True Match pūderim.
Šodien vienā make-up video blogā dzirdēju labas atsauksmes par to.
Bet atlaides un dāvana ņēma virsroku!

Tātad par maniem šodienas pirkumiem...

Un protams dāvana - Maybelline Dream Terra Sun bronzeris.


Tādi, nu lūk, jauki pirkumi!
Veiksmīgu atlikušo dienas daļu!

1 komentārs:

  1. Vai Tavās Drogās bija jaunā Essence Fruity kolekcija? :)
    Ļoti daudzas meitenes meklē šo kolekciju veikalos, bet pagaidām reti kuros tā ir.

    Un Maybelline Dark Plum nagu laka dievīga!

    AtbildētDzēst