otrdiena, 2012. gada 12. jūnijs

Mans make-up noņēmējs

Sveikas!
Šodien vēlos pastāstīt par brīnumlīdzekli, kurš nonāca manās rokās savas labās atlaides dēļ. Cena ar atlaidi bija nedaudz pāri latam.
Varu teikt godīgi, man ļoti, ļoti patīk!
Ar vienu vatīti es varu notīrīt visu aci, gan tušu, gan ēnas, gan zīmuli.
Uz pudelītes rakstīts, ka līdzeklis domāts plakstiņiem, bet es pirms sejas mazgāšanas notīru arī tonālo.

Veikalā bija nopērkams arī pieniņš, bet tā kā man principā nepatīk tīrīt acis ar pieniņiem, tad nopirku šo šķidrumu.

Uzmanību!!! Tīra lieliski, bet ja nokļūst acīs, grauž nenormāli!


Iesaku pamēģināt visām, kam nav žēl iztērēt nedaudz pāri latiņam!

Noteikti pirkšu vēl šo līdzekli, jo cena un līdzekļa iedarbība ir to vērtas!

Veiksmīgu šo saulaino dienu!

Es dodos uz Spici, vēl pēc pāris noskatītiem pirkumiņiem.
Līdz nākamajai reizei! ;)

5 komentāri:

  1. Heh, ar mani tieši otrādi, man nepatīk acis tīrīt ar šķidrumiem, es priekšroku dodu pieniņiem. :) Ta protams katram individuāli. :)

    Bet paldies par rakstu. :)

    Pieniņam arī bija kāda akcija? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pieniņam bija, tas bija Maximā, bet aizvakar es neredzēju ne vienu, ne otru produktu. Diemžēl nezinu līdz kuram akcija. :(

      Dzēst
  2. Paldies par info- pamegjinashu!

    AtbildētDzēst
  3. Mēģināju, arī ļoti patīk! Piekritīšu, ka notīra neticami labi priekš savas cenas!
    Man vispār ļoti patīk šī firma, jo par zemām cenām var nopirkt ļoti, ļoti labus līdzekļus ne tikai sejas kopšanai.:)

    AtbildētDzēst
  4. Mēģināšu atcerēties par šo nākamreiz Drogās :) paldies, ka padalījies.

    AtbildētDzēst