otrdiena, 2012. gada 19. jūnijs

Essence eyeshadow, tonis 22 - blockbuster (matt effect)

Šodien par Essence eyeshadow, tonis 22 - blockbuster (matt effect).

Izvēloties šīs acu ēnas, pievilināja tas, ka tās ir matētas. Mana izvēle bija starp matētām un ar spīdumu.
Izvēlējos šīs un domāju, ka manas acis izskatīsies lieliski....

Kārtējo reizi mani sagaidīja pilnīga vilšanās. :(

Acu ēnas vispār nav redzamas uz manām acīm.
Mēģināju gan ar bāzi, gan bez bāzes, gan sausajā variantā, gan mitrajā. Nekas nesanāk...

Vēlējos parādīt kā ēnas izskatās uz ādas, bet diemžēl, nekas nav redzams. :(

Pameklēšu atsauksmes blogos, par citām krāsiņām, varbūt ir vērts pamēģināt citas.
Varbūt arī kāda no manām lasītājām uzrakstīs savu viedokli, lai man vieglāka izvēle. :)

2 komentāri:

  1. Man paliek bail no Essence stenda :))
    Varu ieteikt Wet and Wild "brulee",ja meklē tādu matētu miesas krāsas tonīti.
    Ļoti laba pigmentācija,tādas gaišas,nav nekas tāds spilgts un uzkrītošs.Es parasti izmantoju kā izgaismotāju zem uzacs kaula.
    Manā blogā bieži pieminēta,paskaties,varbūt būs tas,ko meklē :)
    P.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bail ne bail, bet cik es jau naudas esmu izmetusi? :))))

      Dzēst