pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

Nivea ķermeņa losjons Angel Star

Viens no daudzajiem Nivea ķermeņa losjoniem. Šobrīd šis jau ir nedaudz savādākā iepakojumā, bet domāju, ka nekas cits nav mainījies.


Uz ādas klājas labi, nav šķidrs, nenotek.
Ādā iesūcas salīdzinoši ātri. Vēl ilgu laiku āda ir patīkama taustei, nav sausa.
Losjonam ir maigi rozā krāsa.
 
Smarža 
Pirmajā momentā man likās, ka smarža ir pārāk asa, bet sasmērējot visu ķermeņi tā vairs neliekas tik asa.
Kad lojsons ir iesūcies, ādai ir patīkams aveņu aromāts.

Mans viedoklis, patīkams losjons par patīkamu cenu (1.69ls). Noteikti pirktu vēlreiz, bet tomēr ir vēlme pamēģināt Garnier ķermeņa losjonu.

5 komentāri:

  1. Paldies, tagad zināšu, ka Nivea izlaiž šai sērijai arī ķermeņa losjonu!:)

    AtbildētDzēst
  2. Izklausās gan tīri vilinošs, bet ķermeņa losjonus nezinu kāpēc vispār nelieku, domāju ziemā pamēģināt, paldies par rakstu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī kādreiz vispār nelietoju, bet pārceļoties uz jaunu dzīvokli man visa āda palika ļoti sausa no ūdens. Pirksti saplīsa locītavās, nevarēju pat pakustināt jo sāpēja. Nolēmu ka vajag arī pārējam ķermenim kaut ko.

      Dzēst
    2. un kā tu ārstē šo problēmu,ka pirksti saplīst locītvu vietās? manai mammai arī ir tieši tas pats un nekas nepalīdz. viņa jau mokās kādus divus gadus. ko tu ieteiktu? :/

      Dzēst
    3. Ja jau tik ilgi, tad tas laikam jau jāārstē pie attiecīgiem ārstiem.
      Man sāpēja apmēram 2 nedēļas, visu laiku smērēju rokas ar krēmu pamatīgā kārtā, līdz rokas pierada pie ūdens. Šobrīd diezgan reti smērēju rokas, jo jau tā karsts un rokas svīst.

      Dzēst