trešdiena, 2012. gada 13. jūnijs

Mans mīļākais roku krēms!

Sveikas!
Šodien nolēmu pastāstīt par savu mīļāko roku krēmu!

Mēs ar vīru, nolēmām pārcelties dzīvot tuvāk viņa darbam. Atradām brīnišķīgu dzīvokli un uzreiz arī ķērāmies pie pārvākšanās.
Pirms mantu un bērna atvešanas, es, loģiski, ka visu dzīvokli nolēmu iztīrīt. Pie tik lielām platībām es nebiju pieradusi un tīrīju no 6 rītā līdz 22 vakarā.
Jauns ūdens, rokas nebija pieradušas, protams, ka jau pa dienu, manas rokas bija vienkārši drausmīgas. Viss sāpēja, zem ūdens pat nevarēju vairs palikt.

Aizgāju uz tuvējām Drogām (jā, jā, tām pašām, kurās pārdodas Essence kosmētika) pēc vēl pāris tīrīšanas līdzekļiem un roku krēma. Paņēmu to, kam bija atlaide. Mazu iepakojumu.
Un tas bija Isana Hand and Nagel balm Aloe vera.


Es esmu vienkārši sajūsmā!
Mazais iepakojums jau sen ir beidzies, bet man iegādāts jau kādu laiku ir lielais iepakojums.

Šim krēmam ir neliela smarža, bet nav apnicīga.

Konsistence ir diezgan šķidra. Bet, laikam tāpēc viņš ļoti ātri iesūcas rokās.
Jā, tieši tāpēc es viņu dievinu.
Šis, viennozīmīgi, nav pēdējais iepakojums, kuru es pērku.
Man ir bijusi pieredze ar dažādiem krēmiem, atmiņā palicis, kā Avon roku krēmi vispār nežūst un beigās rokas tik un tā tiek nomazgātas, lai tiktu no tā vaļā.

Mazajam iepakojumam ir skrūvējams vāciņš (cena ap 0.60ls), lielajam iepakojumam ir ļoti ērti atverams vāciņš (cena, nedaudz pāri 1 ls).

Iesaku pamēģināt, sākot ar mazāko iepakojumu, ja nu nepatiks, nebūs žēl izmest.

Veiksmīgu atlikušo dienas daļu!

3 komentāri:

  1. Paldies, ka padalījies ar šo krēmu. :)
    Es vienmēr esmu atvērta pamēģināt jaunus roku krēmus, jo visi, kas mēģināti neliekas labi.

    AtbildētDzēst
  2. šai pašai firmai ir labs roku krēms ar olīvu ekstraktu (laikam). Tam sastāvs ir labāks, nav minerāleļļas klāt. Pēc konsistences biezāks kā šis, ideāli der ziemā vai uz tiešām sausām rokām.

    AtbildētDzēst
  3. Šis arī mans mīļākais krēms, vēl patīk 'Auza', bet šis nav tik taukains :)

    AtbildētDzēst