svētdiena, 2012. gada 17. jūnijs

Essence Marble Mania vaigu sārtums, tonis 01 Swirlpool

Nopirku pēc Krievijas blogeru atsauksmēm.
Varu godīgi atzīties, ka esmu ļoti apmierināta ar pirkumu!

Tātad, foto un manas atsauksmes...


Vaigu sārtums ir ļoti labs.
Ļoti viegli klājas, nav tik košs, lai uzreiz sanāktu uzlikt par daudz, var veidot cik košu efektu tu vēlies! Tas ir milzīgs plus, ka nevar "pāršaut par strīpu"!
Klājas ļoti viegli.
Turas ļoti labi, dienas laikā nepazūd.

Tonis nav košs (protams, ja uzklāj saprāta robežās :)) ).
Uz ādas, skatoties pret gaismu, ir neliels atspīdums, izskatās diezgan dabīgi.

Esmu ļoti apmierināta ar šo pirkumu!
Iepakojums ir liels, domāju ka pietiks ilgam laikam, tāpēc šobrīd grūti spriest, vai es pirkšu to vēlreiz vai mēģināšu ko citu. Bet šobrīd ar visām rokām palieku pie šī!

2 komentāri:

  1. es arī uz doto brīdi esmu šī "blush" cienītāja. :)
    Piekrītu, ka ļoti viegls un labi piemērots vasarai. :)

    AtbildētDzēst