svētdiena, 2012. gada 12. augusts

ArtDeco acu ēnas Glam Stars, tonis 670

Acu ēnas no sērijas Glam Stars.
Nedaudz dārgākas par parastajām.

Neteikšu, ka esmu sajūsmā. Cik es saprotu, ka tām bijām jābut ar daudziem, daudziem spīdumiem, bet lielu atšķirību no parastajām es nemanīju, par to varat pārliecināties tālākajos svatčos.

Ēnas ir rupjākas nekā parastā sērija, klājas vienādi, bet dēļ rupjuma mēdz nobirt uz vaigiem.

Par noturību man pretenziju nav, uz maniem taukanajiem plakstiņiem 6-7 stundas noturējās godam.



Pirmā uz Essence acu ēnu bāzes, otrā uz ArtDeco acu ēnu bāzes.
Noteikti pirkšu vēl ArtDeco acu ēnas, tikai nezinu, vai tieši Glam Stars sērijas. Ja nu vienīgi kādu krāsu man ļoti, ļoti gribēsies.

3 komentāri:

  1. Tonis tiešām skaists. :)
    Vai Glam Star skaitās limitētā kolekcija?

    AtbildētDzēst
  2. Vivāna, man škiet, ka jā, es atceros no šīs sērijas nopirku krēmveida ēnas-spīdumus, ne velna neturējās.

    AtbildētDzēst