ceturtdiena, 2012. gada 9. augusts

Pirmās dāvanas jau laicīgi :)

Kaut gan Dzimšanas diena man ir tikai pēc nedēļas, bet pirmās dāvanas (ja neskaita jaunu datoru :)) ) saņēmu jau tagad.
Kādu laiku nebiju bijusi Eurokos veikalā un šodien ieejot atklāju, ka akcijas šomēnes ir uz diezgan veiksmīgām precēm. Izvēlējos šos 2 produktus un mamma piedāvājās apmaksāt, kā papildus dāvanu klāt gludeklim un putekļu sūcējam, kurus viņa man dāvinās.

Šobrīd šiem produktiem ir atlaides arī Drogās, bet šeit cenas ar atlaidi tomēr bija zemākas.

Tātad šodien nopirktais:
Maybelline Affinitone kompaktais pūderis, tonis 14 (man tāds jau ir, bet nevarēju nepaņemt par tik brīnišķīgu cenu - 2.85ls)
L'oreal vaigu sārtums, tonis 120 (cena atkal uzvarēja - 4.85ls)

Daudz ko vēl sakāroju, bet pēc tā došos vēlāk, jo jāizdomā kas tiešām ir vajadzīgs. Jo ceturto bronzeri, man nevajag, nav tik daudz vietu, kur to izlietot. :)))

4 komentāri:

  1. pašai sakārojās Maybelline Affinitone kompakto pūderi. :) Cena tiešām kolosāla.
    Gaidām rakstus par produktiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par pūderi man jau bija raksts :)
      http://mybeautyb.blogspot.com/2012/06/maybelline-affinitone.html

      Dzēst
  2. Būs jāiegādājas jauns pūderītis ziemas sezonai :)
    Kā šim Maybelline Affinitone ir ar toņu izvēli?

    AtbildētDzēst
  3. Cenas tiešām burvīgas! Būs šis jāaplūko ''Drogās''. :)
    P.S. Agri sveicieni Dzimšanas dienā! :)

    AtbildētDzēst