svētdiena, 2012. gada 12. augusts

Oriflame acu kontūrzīmulis, tonis Sudraba upe (17082)

Kādu laiku atpakaļ biju iegādājusies šo mīksto acu kontūrlīniju. Protams uzpirka sudraba krāsa.

Kādreiz man bija šīs sērijas zaļais tonis - Zaļie džungļi (17084), bet tas man izrādījās par tumšu.

Visā visumā esmu apmierināta, bet pēc 2 lietošanas reizēm, tas nolūza, jo ir mīksts un šobrīd es to nelietoju.

Tālāk svatči ēnā un saules gaismā.


Ēnā

Saulītē

3 komentāri:

  1. Guerlainam šī gada vasaras kolekcijā arī šāds bija, pagrozīju rokās, nesapratu - kā tad asināt, ko?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī domāju, ka uzzasināt nav iespējams. Varbūt pēc tam ir domāts izmantot kā acu ēnas?
      Man personīgi tādas mīkstās ēnas (zīmuļi platie utt) sakrājas locijuma vietās.

      Dzēst
    2. Pārdevēja man teica, ka vispirs smērē ar vienu konusa pusi, tad ar otri un tā vienmēr "zīmulis" paliekot ass, bet it's not possible!

      Dzēst