otrdiena, 2012. gada 21. augusts

Kuponu dienas sākušās!

Tie, kam bija aktuāli šie kuponi, jau zin, ka no sākot no vakardienas var iegādāties kuponos norādītās preces ar atlaidi, uzrādot Drogas klientu karti un attiecīgo kuponu.

Arī es jau gandrīz mēnesi gaidu, kad tad būs aktīvi kuponi, lai papildinātu šampunu krājumus.

Kāpēc gan nenopirkt šos šampūnus un balzamus ar atlaidi, ja veikalā Siberica tie maksā 4.55ls, bet Drogās ar atlaidi 2.74ls.

Ta nu es sakrāju jau 10 kuponus, lai nopirktu 5 šampūnus un 5 balzamus.

Diemžēl mana rajona Drogās bija tikai šie divi veidi (kaut gan pirms tam vispār nebija bijusi Natura Siberica produkcija), tāpēc pēc pārējiem pirkumiem nāksies braukt uz Spici, jo velos pamēģināt 2 citus veidus.

Bet vēl priekšā vairāk ka mēnesis, jo kuponi derīgi līdz 30.09.2012.

6 komentāri:

  1. man arī bija šie kuponi, atdevu māsas bērnam paspēlēties. atstāju tikai kuponus uz Gillete.
    Paldies ka par tiem atgādināji! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par Gillete es arī domāju (par putām), jo bieži no vīra plauktiņa aizņemos savām kājām :))))Laikam vajag kompensēt zaudējumus. :))))

      Dzēst
  2. Šie ir tik labi, ka vērts tik lielos apjomos iepirkt? Domāju, ka maniem matiem 5 šī apjoma pudeles pietiktu uz gadiem diviem :D

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man iepatikās un kad mamma ir pie manis, viņa arī viņus lieto. Uz mums divām viena pudele pa mēnesi aizgāja.
      Un ja kas, tad es vienmēr varu atdot viņai.

      Dzēst
  3. Es arī iepirkšu dažus šampūnus ar kuponiņiem!
    Sakiet, vai matu balzāmus arī ir vērts pirkt, vai arī tie nav tik labi kā šampūni?

    AtbildētDzēst
  4. Man ir arī balzāmi divi. Man ļoti patīk un es esmu apmierināta. Domāju, ka ir vērts pamēģināt, it īpaši, ja ir tāda atlaide.

    AtbildētDzēst