sestdiena, 2012. gada 25. augusts

L'oreal True Match Mineral Powder, tonis W1

Sveiki mīļie lasītāji.
Atkal esmu klāt un šodien mēs parunāsim par diezgan populāru L'oreal pūderi.

Man ir šī pūdera tonis W1.
Kad pirmo reizi ieraudzīju to veikalā, acīs parādījās dzirkstele un es sapratu - viss, man to vajag!
Tā arī tas nonāca manā īpašumā.

Jau esmu rakstījusi, ka veikala apgaismojums man šķiet maldīgs un arī šoreiz es biju nošāvusi garām ar toni un tas izrādījās man par tumšu...

Nolēmu šo pūderi lietot vasarā, kad seja parasti ir nedaudz nosauļojusies un atšķirība nebūtu redzama.

Kad vasarā sāku to lietot, es sapratu, ka tas ir par rupju un par smagu manai sejai. Ieskatoties, lieliski varēja redzēt, ka manu seju daiļo šis pūderis.
Biju ļoti apbēdināta. :(

Lūk arī bilde vasarā un var redzēt, ka tomēr tas vēl paliek nedaudz par tumšu, un varbūt man tikai liekas, bet šķiet, ka ir arī nedaudz oranžīgs.

Dozators ir labs,  pūderi ir viegli uzņemt uz otas.
Ota, kura ir komplektā arī ir normāla, bet es to lietoju maz, jo man prasījās otu ar smalkākiem sariņiem.

Cena veikalos ir 10+ ls, bez atlaides.

Neskatoties uz neveiksmi ar šo pūderi, es plānoju iegādāties kompakto True Match versiju. Esmu dzirdējusi kaudzi labu atsauksmju par to, un šķiet, ka tas arī ir smalkāks.

3 komentāri:

  1. Jā, uz Tavas ādas izskatās nedaudz oranžigi dzeltens.
    Tur ir divi varianti, Tu vari iegādāties pavisam gaišu un tad sajaukt. Tā ir mammu recepte no tiem laikiem, kad pārdošanā nekā nebija.
    Otrkārt, var izmantot kā bronzeri.

    Vēl piebildīšu, ka tieši šo apgaismojumu dēļ nekad vairs neko nepērku uzreiz. Uzkrāsoju sev virsū, izeju ārā, pastaigājum paskatos, savādāk dārgi sanāk, ja iegrābjas ar toni.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es uzrakstīšu par Maybelline tonālo, vot tas ir oranžs (ar šito ne salīdzināt). Es pat nobijos, vai neesmu slima. :)))

      Dzēst
  2. True Match komapktā versija ir burvīga. tam es varu pilnīgi piekrist, domāju, ka nebūsi vīlusies.
    bet šo varbūt var mēģināt pieradināt. es vienu šitādu neveiksmīgu pirkumu jaucu ar ķermeņa krēmu un tonēju kājas :)))

    AtbildētDzēst