ceturtdiena, 2012. gada 30. augusts

Vasaras favorīti! Dekoratīvā kosmētika.

Lai cik skumji nebūtu, bet vasara iet uz beigām.
Šobrīd mūs priecē atvasara un saulīte aiz loga palīdz man uzņemt veiksmīgus kadrus. Nezinu, kas būs ziemā, jo prasības produktu fotogrāfēšanai man ir bargas. :)))

Nolēmu, ka šodien pastāstīšu par produktiem, kuri man bija aktuāli vasarā.

Lai nepārvērstu visu garā palagā, šodien runāsim tikai par dekoratīvo kosmētiku.

Tā kā tiem, kam tas ir interesanti - laipni lūdzu tālāk! :)

Principā vasarā lietoju diezgan maz kosmētikas. Tas bija ērti pastaigām ar bērnu un nekas netecēja nost.
Vairāk krāsojos kad bija vēsas dieniņas vai arī dodoties uz veikalu, svētkiem utt.
Acu ēnas.
No visām nopirktajām ēnām man kaut kā iedalījās Catrice acu ēnas, tonis 440 Ice Wide Open.
Bet pēc ArtDeco acu ēnu iegādes, dziļākajā stūrī tika nogrūstas visas pārējās un tagad es lietoju tikai ArtDeco ēnas un priecājos. :)

Bronzeri un vaigu sārtumi.
Šovasar man pie sirds bija tikai viens bronzeris un viens vaigu sārtums.
Bronzeris - Maybelline Dream Terra Sun.
Vaigu sārtums - Essence Marble Mania, tonis 01 - Swirlpool

Varu teikt, ka pēdējā laikā prioritātes ir nedaudz izmainījušās, bet tā kā tie produkti ir iegādāti jau augusta vidū un beigās, nolēmu nepievienot vasaras favorītiem. Kas zin, varbūt tiem būs vieta rudens favorītos.

Tonējošie līdzekļi un pūderi.
Domāju, ka daudziem šovasar bija topā Maybelline BB krēms, arī man. Kaut gan man ir tonis "gaišs", tomēr tas man labi piestāvēja vasarā.

Un top pūderis man bija Maybelline Affinitone kompaktais pūderis, tonis 14.

Konsīleri.
Principā lielāko vasaras daļu es lietoju Essence Stay Natural konsīleri, toni 01 Soft Beige.
Bet pēc Oriflame Studio Artist konsīlera iegādes, pārgāju uz to un šobrīd lietoju viņu.

Lūpu krāsas un lūpu spīdumi.
Šovasar man topā mierīgi toņi.
Lūpu krāsa Essence Lipstick, tonis 52 - In the nude.
Lūpu spīdums Essence XXXL Shine lūpu spīdums, tonis 03 Timeless Beauty
Lūpu balzāms Oriflame.

Skropstu tušas un acu ēnu bāzes.
Skropstu tuša bija produkts, kuru es lietoju visvairāk. Man tā ir L'oreal Volume Million Lashes.
Pirmo vasaras daļu lietoju Essence I Love Stage acu ēnu bāzi, bet kad iegādājos ArtDeco acu ēnu bāzi, tad pilnībā pārgāju uz to.

Lūk, tads man mazs vasaras favorītu saraksts.

Varbūt arī jūsu vasaras favorītu sarakstā ir kāds no šiem produktiem?

6 komentāri:

  1. Man ir dikti spēcīga aizdoma, ka Maybelline BB krēms būs 90% vasaras favvorītos :D

    AtbildētDzēst
  2. Maybelline BB krems noteikti ir mans vasaras favorits! Vinam nebija pretinieku :D

    AtbildētDzēst
  3. Varu iejaukties Maybelline BB krēma mīļotāju pulciņā un pateikt, ka manos favorītos noteikti nebūs, man nepatika. ;D
    takjis.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  4. jup,jup,jup... arī mans absolūts vasaras favorīts ir BB krēms! :)

    AtbildētDzēst
  5. Nezinu, bet vasaras vidū BB krēms pazuda no maniem favorītiem, pa maz sedz:)
    Jauks raksts!

    AtbildētDzēst
  6. Manu ādu tas bb krēms padarīja stipri taukainu. Esmu atradusi veidu, kā to lietot, mazliet atjaucot ar citu, bet tik un tā - vieglāk būtu ja produkts uzreiz būtu labs, lai man tas nebūtu pašrocīgi jāuzlabo. :)

    AtbildētDzēst