pirmdiena, 2012. gada 13. augusts

Farmasi Highlighting Powder, tonis 01

Iebraucu nesen atvērtās Drogās, Imantā, nedaudz pašiverējos un ieraudzīju stendu ar Farmasi firmas produktiem.
Ja godīgi, tad nekad nebiju redzējusi šo firmu, ne mana rajonā Drogās, ne Spices Drogās.

Nolēmu kaut ko pamēģināt un izvēlējos šo hailaiteri.

Ar lielu saviļņojumu mājās ķēros pie testēšanas un smagi vīlos.

Pirmkārt, tajā ir spīdumiņi. Tā kā es ikdienā lietoju acu ēnas ar spīdumiem, tad spīdumi vēl hailaiterī man ir par daudz. Nevēlos izskatīties pēc Jaunā gada eglītes.

Otrkārt nekāda īpašā efekta no šī produkta nav. Tas ir jāklāj ļoti daudz, kas nav ekonomiski un tikai tad var sasniegt efektu, kādu jūs varat aplūkot zemāk bildēs...



Dienas gaismā vispār nekas nav redzams.

Istabas apgaismojumā (ēnā) kaut ko nedaudz var redzēt, bet tik cik es izlietoju līdzekļa, lai dabūtu šādu efektu, tas beigsies jau pēc nedēļas.
Otro reizi vairs šo produktu nepirkšu un zuda arī vēlme kaut ko mēģināt vēl no šīs firmas.

8 komentāri:

  1. Man ir viņu acu ēnas, kuru noturība un pigmentācija ir diezgan laba. Un uz maniem plakstiņiem pat essences slavenais gel lineris smērējas :)

    AtbildētDzēst
  2. Es no Farmasi esmu mēģinājusi konsīleri, likās ļoti viegls un dabisks, ātri gan izbeidzās...

    AtbildētDzēst
  3. Cik maksājas šis produkts? Man pēc swatchiem tīri labi patīk, vienīgi tā krāsainība nedaudz mulsina..

    AtbildētDzēst
  4. Acu ēnas gan ir labas viņiem, mēģinājusi esmu daudz un dažādas :) Gaišās pārsvarā, un tās, kas pa vienai ir :)

    AtbildētDzēst
  5. Man radās jautājums- gadījumā šīs firmas bronzeris vai kaut kas tāds nebija ADOREBOX kastītē? :) Vai arī es to esmu nosapņojusi? he :)

    Bet es ar nekad nebiju saskārusies ar šīs firmas make up. Šim hailaiteim ir jaukas krāsas iekšā, kas man liekas simpātiski.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ne, tur bija Royal bronzeris. Bet tādu firmu es arī nezinu :)))))

      Dzēst
  6. Esmu mēģīnājusi Farmasi Terracotta Mono acu ēnas, par kurām rakstīju arī blogā: http://rigasmetro.wordpress.com/2011/10/23/apskats-farmasi-terracotta-mono-acu-enas/
    Man ļoti patika! :)

    AtbildētDzēst