svētdiena, 2012. gada 26. augusts

Ceano Cosmetics Chocolate Mask

Ceano Cosmetics Šokolādes maska.
Bija iegādāta jau kādu laiku atpakaļ, bet tikai tagad beidzot tiku līdz izmēģināšanas.

Kaut gan plānoju masku lietot vēderam, tomēr izmēģināju uz sejas (var lietot gan ķermenim, gan sejai).

Un daži foto ar saturu un kā šis brīnums izskatās uz sejas. :)

Atverot vāciņu, priekšā mūs sagaida follijam līdzīgs aizsargiepakojums, kā jau visiem šāda tipa Ceano Cosmetics produktiem.
Noplēšot paveras šāds skats...
Nu tik jādodas pēc karotes!

Žēl, ka caur monitoru nevaru jums nodot burvīgo šokolādes aromātu. Ja man drīkstētu saldumus ēst pustdienās vai vakariņās, tad es noteikti pagaršotu!

 
Sastāvs ļoti ciets. Pirmā doma bija - un kā, lai es dabūju šo brīnumu laukā no iepakojuma???

Bet viss ir ļoti elementāri, Vatson! Nedaudz paberzējot ar pirkstiem, maska no siltuma sāk kust, gluži kā īsta šokolāde (un atkal es jau domāju par nogaršošanu :))) ) un jo vairāk sāk berzēt, jo ātrāk tā kūst un vieglāk klājas.

Pēc šī procesa es sapratu kāpēc maska ir tik cietā konsistencē - tā lietojas ļoti ekonomiski! Ja tā būtu krēmveida, tad es vienā reize būtu pusķobi izzieķējusi uz sejas, bet tā man vajadzēja ļoti, ļoti minimālu daudzumu produkta.

Uz sejas nav jūtama, es pat vienā brīdī iedomājos, ka ja es aizmirstu, tad mierīgi varētu izskriet laukā, ja steidzami vajadzētu. :)

Nedaudz mulsināja šokolādes aromāts zem deguna :))) Tāpēc iesaku šo masku lietot pēc ēdienreizes. :)

Protams uztraucos kā mani nagi izskatīsies pēc šī eksperimenta. Un jā, viss bija aiz nagiem. Bet! Zem silta ūdens un ar ziepēm viss momentā pazuda, tas mani ļoti izbrīnija, jo jau biju noskaņojusies pacīnīties.

Pati maska nomazgājās ar sejas mazgāšanas līdzekli, vienkārši ūdens nepalīdzēja. 

Lūk ko raksta ražotājs:

Kaut gan mana āda nav nedz sausa, nedz raupja, es tomēr izlēmu nedaudz palutināt savu seju un, turpmāk, vēderu, kā es to biju plānojusi no paša sākuma. 
Seja ir zīdaināka, maigāka, bet ceru, ka tas vēl nav viss un, ka pēc vairākām lietošanas reizēm, rezultāts būs pamanāmāks.

Starp citu, esmu dzirdējusi, ka lietojot šo masku atkārtoti, rodas tāds kā iedeguma efekts. Paskatīsimies. :)

Un lūk, kā apmēram tas izskatās uz sejas...

Paldies tiem, kas šo pievarēja. Veiksmīgu nākamo nedēļu! :)

5 komentāri:

  1. Varbūt palaidu garām, bet kur var iegādāties šo masku? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Douglas veikalā ir. Varbūt, ka Kolonnā, bet skaidri nezinu.

      Dzēst
  2. Ceano šokolādes masku var iegādāties Douglas un Kolonna veikalos. Cena 4.95 LVL

    AtbildētDzēst
  3. Kāds tilpums iepakojumā? :)

    AtbildētDzēst