pirmdiena, 2012. gada 13. augusts

Bell Bronze Sun Powder, tonis 021

Pavisam netīšām ieraudzīju Bell firmas kosmētiku veikalā Prisma.
Nagi niezēja ko iegādāties, tad nu izvēlējos šo bronzeri.
Sākšu ar to, ka ilgi domāju, kuru gan toni ņemt. Apsvēru domu, ka nav nemaz tik tālu līdz rudenim-ziemai un mana sejas āda vairs nebūs iedegusi kā tagad.
Tad nu izvēlejos tādu mierīgāku un gaišāku toni.

Esmu jau izmēģinājusi šo bronzeri, varu pateikt, ka neesmu vīlusies. Uz sejas turas tik pat labi cik Maybelline bronzeris, par kuru jau esmu rakstījusi.

Laiks rādis, vai uz ziemu es būšu atradusi, to, ko mana sirsniņa kāro, vai arī lietošu šo pašu.

Tālāk svatči...




Katrs tonis atsevišķi.

Abi toņi kopā, bet uz iedegušās rokas, gandrīz nav pamanāms.
 Bronzeris nav slikts, bet otro reizi to neiegādāšos, tikai tāpēc, ka esmu ideālā bronzera meklējumos.

P.S. Ja kāds vēlas izmēģināt un nav žēl iztērēt nedaudz mazāk kā 2ls, tad iesaku doties uz Prismas veikalu. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru