trešdiena, 2012. gada 29. augusts

Maybelline Affinitone tonālais krēms, tonis 14 Creamy Beige

Iegādājos šo tonālo krēmu Eurokoss veikalā, kad bija laba akcija.
Paša gaišākā nebija, paņēmu otru, kas bija aiz gaišākā un arī šādu pašu pūderi toni (14) es lietoju ikdienā, tāpēc domāju, ka man ļoti labi piestāvēs.
Un tagad es nezinu ko ar šo brīnumu darīt! :)))

Tas ir konkrēti man par tumšu. Es pat vasarā nemēdzu būt tik tumša kā šis tonālais krēms.

Par noturību neko pateikt nevaru, jo kā uzklāju tā visu notīrīju. :(

Man pat nedaudz liekas, ka viņš ir ar noslieci uz oranžo krāsu...

Ražotājs:
Man nelikās, ka ādas tonis izskatās perfekti dabisks...

Tagad domāšu, varbūt jaukt ar kaut ko, jo mest laukā žēl pilnīgi jaunu iepakojumu...

1 komentārs:

  1. Saujauc kopā ar gaišu tonālo krēmu, es vismaz tā daru pavasarī un rudenī, kad ādas krāsa ir kaut kur starp gaišo un nosauļoto.

    AtbildētDzēst