trešdiena, 2012. gada 29. augusts

Essence Gel Eyeliner, tonis 02 London Baby

Arī es beidzot nobriedu nopirkt šo brīnumu. Nedaudz pagaidīju un nopirku uz atlaidēm pirms šis laineris pazudīs no veikala plauktiem.

Tagad es saprotu, kāpēc es lasīju tik daudz slavas dziesmas par šo gēla acu laineri!

Speciāli piepirku klāt Catrice otiņu, par kuru rakstīju šeit.
Superīga otiņa!
Tiem, kas meklē otiņu šāda tipa lainera uzklāšanai - iesaku! Cena 2.59ls veikalos Eurokos.

Krāsa šim gēla lainerim ir ļoti skaista. Tagad priecājos, ka nepaņēmu melno, jo šajā es redzu tādu kā odziņu un nelielu krāsu spēli.

Manā kosmētikas arsenālā vēl nav bijuši šāda tipa laineri un vispār ar laineriem gan gēla, gan šķidrajiem es esmu uz "jūs", bet tūlīt es parādīšu bildi, kurā es pirmo reizi uzklāju šo laineri ar augstāk pieminēto otiņu un man liekas, ka pirmais šāviens ir diezgan veiksmīgs!
Ceru, ka komentāros uzrakstīsiet vai ir normāli vai nē. :)
Un pēc pirmās veiksmīgās reizes es esmu super apmierināta un domāju, ka lietošu šo laineri vēl un vēl!

4 komentāri:

  1. Pirmais jautājums ne par laineri, bet par otu, vai ar to ir vieglāk, nekā ar parasto?
    Bet par pašu laineri, ar šo es nedraudzējos - uz plakstiņiem nospiežas, bet noņemt ir grūti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es parastu otu nemēģināju, tikai ar šo. :(
      Man ar Loreal divfāžu make up noņēmēju uzreiz nonāca, tiko ari bez problēmām notīrīju svatču no rokas.

      Dzēst
  2. Man arī šis laineris ļoti ļoti patīk.
    Un ieinteresēji ar to otiņu...:)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti patik šīs laineris) man jau ir divas tukšas un viena pilna баночка))
    nezinu ko darit kad viņu nebus(((
    Про стрелку скажу по русски) А то забуду всё что хотела сказать) Стрелка обалденная, тоненькая и ровная)

    AtbildētDzēst