otrdiena, 2012. gada 21. augusts

ArtDeco Bronzing Glow Blussher

Brīnišķīgs vaigu sārtums no Artdeco Marrakesh Sunset Collection for Summer 2012.
Esmu ļoti apmierināta ar pirkumu, it īpaši tāpēc, ka veikalā Douglas šobrīd uz vasaras sezonas kolekciju ir atlaides.

Tālāk svatči..

Vizuāli ļoti skaists, vai ne?

Man ļoti patīk, ka šis vaigu sārtums neput, kad ar otiņu ņem vajadzīgo daudzumu. Futrālis nepaliek putekļains, kā es to esmu ievērojusi dažiem citiem vaigu sārtumiem.

Nav stipri pigmentēts, bet man tas ir liels pluss, jo ar pirmo reizi neuzklājas par daudz un var variēt vajadzīgo toņa intensivitāti. Es māku pāršaut par strīpu! :)

Noturība ir laba. Vakar uzklāju no paša rīta un vakarā, tīrot seju tas vēl bija redzams.

Man nedaudz par rozīgu, bet domāju, ka ar laiku iemācīšos uzklāt tik daudz, lai man piestāvētu.



5 komentāri:

  1. So vaigu sartumu es ari velejos iegadaties, bet kaut ka tomer nesanaca. ;( Krasa jau burviga

    AtbildētDzēst
  2. Par vienu nepiekritīšu - mans futlāris jau ir palicis putekļains :(

    AtbildētDzēst
  3. FutRĀLis
    http://termini.lza.lv/term.php?term=futr%C4%81lis&list=futr%C4%81lis&lang=LV

    AtbildētDzēst