otrdiena, 2012. gada 14. augusts

Studio Artist konsīleris, tonis Gaišs (23051)

Pirms kāda laika rakstīju par savu pasutījumu no Oriflame. Tajā bija arī šis konsīleris.

Tiek piedāvāti 3 toņi - gaišs, vidējs, tumšs. Tā kā man vienmēr piestāv visgaišākie tonālie un pūderi, tad nedomājot sūtīju tonis gaišs.

Kataloga cena bez atlaides - 4.19ls

Ļoti ērts šaurs "snīpīts", produkts neizspiežas par daudz un tas man patīk, jo šobrīd mokos ar acu krēmu, kuram šādas ekstras nav.

Uz manas, šobrīd, iedegušās ādas, tas izskatās par gaišu, bet tā nav. Tas perfekti izlīdzinās ar ādas toni.
Ražotājs: Konsīlers ar Illuma Flair™ gaismu atstarojošo kompleksu izlīdzina ādas toni, noslēpjot visus sīkos defektus un nepilnības - krunciņas, izsitumus, apsārtumu un tumšos lokus zem acīm. Āda tiek mitrināta un lieliski izskatās. 10  ml.

Es šo produktu izmantoju lai noslēptu tumšos lokus zem acīm. Varu teikt, ka konsīlers savu pienākumu veic diezgan labi. Noteikti, ka ir arī daudz labāki produkti, bet šobrīd mani apmierina šis produkts. Kā jau rakstīju, man nav stipri izteiktu tumšo loku, tāpēc nezinu, kā tas uzvestos maskējot izteiktus tumšos lokus.

Noturība ir laba, apmēram 5-6 stundas tas turējās uz manas sejas bez izmaiņām.

Visā visumā, ar produktu esmu apmierināta, bet otro reizi nepirktu, bet tikai tāpēc, ka vēlos pamēģināt ko citu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru