svētdiena, 2012. gada 12. augusts

ArtDeco acu ēnas, tonis 378

Turpinu stāstīt par nesen nopirktajām ArtDeco acu ēnām.
Šis tonis ir viens no tumšākajiem, kuru es paņēmu.

Iepakojumā, liekas, ka tas ir bagāts ar spīdumiem. Īstenībā tā nav, līdz plakstiņiem nonāk mazs daudzums spīdumu, tas mani nedaudz apbēdina. :(

Klājas grūtāk nekā šīs firmas gaišie toņi, par kuriem es jau esmu rakstījusi. Tas mani nedaudz izbrīna!

Tušējas viduvēji, diezgan ilgs laiks paiet, lai viss sanāktu smuki.

Taja pat laikā, neteikšu, ka esmu vīlusies, tām reizēm, kad man šo toni vajag, varu veltīt nedaudz vairāk laika.

Tālāk svatči...

Uz Essence acu ēnu bāzes tonis nav tik košs. bet uzklājās labāk un vienlīdzīgāk nekā uz ArtDeco.



Pirmais uz Essence acu ēnu bāzes, otrais uz ArtDeco acu ēnu bāzes

1 komentārs:

  1. Jā, maldīgs izskats, es arī būtu domājusi, ka pilns ar spīdumiem, bet labs tonis. :)

    AtbildētDzēst