trešdiena, 2012. gada 15. augusts

Studio Artist birstošais pūderis (caurspīdīgs)

Šodien rakstu par pēdējo produktu no šī Oriflame pasūtījuma.

Caurspīdīgs, matējošš birstošais pūderis.
Lietoju pašās beigās, kā finish pūderi un papildus tas vēl matē sejas ādu.

Visā visumā esmu apmierināta ar produktu, bet ir dažas nianses, kuras es vēlētos savādāk.

Iepakojumā ir 7gr. produkta. Manuprāt pilnībā pietiekami, lai to izmantotu līdz derīguma termiņa beigām. Vairāk nemaz neprasās, jo lietojas diezgan ekonomiski un klājas labi, tāpēc daudz produkta vienai reizei nevajag.

Diezgan liels un ērts dozators.

Pūderis ir baltā krāsā, bet uzliekot uz sejas, tas paliek caurspīdīgs un matē seju. Ir tā, ka uzliekot par daudz, tas balina seju, tāpēc arī augstāk rakstīju, ka vienai reizei to vajag nedaudz, lai nepārspīlētu.

Produkts labi matē seju, tas ir liels pluss, jo tieši to es arī no viņa gaidīju.
Kas mani neapmierina... Tas, ka šādus iepakojumus es nestaipu līdzi, jo, es domāju, mēs visas zinām, kas notiek ar birstošajiem pūderiem, pēc pakratīšanās somā. Un protams, ja jāņem līdzi, tad vajag arī otu, kuru arī aizņem pieklājīgu daudzumu vietas. Tāpēc, ja Oriflame uztaisītu vēl šāda pūdera kompakto versiju, kura nebirtu, nesmērētu visu somu utt., tad būtu pavisam lieliski un par tik zemu cenu es to nopirktu.
Produkts uz manas sejas ādas turas apmēram 3 stundas un tad prasās pēc atjaunošanas. Augstāk minēto iemeslu dēļ es to nevaru izdarīt, tāpēc šobrīd meklēju labu caurspīdīgā pūdera kompakto versiju. Ja jums ir ko ieteikt, tad labrāt gaidīšu ieteikumus!

Produkts labi pilda savu funkciju, turas diezgan labi, iepakojums ir pietiekošs, tāpēc ja neatradīšu aizstājēju, tad pasūtīšu to vēlreiz.

P.S. Nezinu kāpēc, bet vienā bildē roka sanākusi tumšāka, otrā gaišāka. :(

1 komentārs:

  1. Man essence puderis)
    Uz mana kombineta ada vins turas visu dienu) Un ir matejosa)
    nosaukums FIX&matte )loti patik ari loose powder

    AtbildētDzēst