otrdiena, 2012. gada 28. augusts

Ceano Cosmetics Moisturizing Hand Cream

Ceano Cosmetics mitrinošs roku krēms

Es vienkārši dievinu šī krēma iepakojumu! Savulaik es biju iemīlējusies The Body Shop roku krēma iepakojumā, kurš bija ļoti līdzīgs, tikai tā krēma smarža man bija par asu.

Nu es esmu neizsakāmi laimīga, ka atradu aizvietotāju tādā pašā, burvīgā, iepakojumā un ar smaržu, kas man patīk!

Iepakojums ir liels, veseli 100ml. Domāju, ka pietiks ilgākam laikam. Kā reiz tuvojas laiks, kad es savus pirkstus vienkārši nepazīstu un ceru, ka šis krēms būs mans glābiņš.

Starp visām sastāvdaļām ir atrodamas avokado eļļa un kokosriekstu eļļa, un tiešām, uzklājot krēmu uz rokām, vēl kādas 5-10 minūtes rokas liekas kā noklātas ar eļļu, kaut gan pats krēms jau ir iesūcies. Tajā pat laikā man neizdevās neko nosmērēt un arī klaviatūra nepalika taukaina.
Vajadzīgais daudzums vienai reizei ir nedaudz mazāks nekā redzams augstāk bildē.

Es jau agrāk rakstīju par savu mīļāko Isana roku krēmu, varu teikt, ka Ceano krēma konsistence ir biezāka un iesūcas tas lēnāk. Bet protams Avon roku krēmus, kuri iesūcas 10 minūtes, vēl neviens nav pārsteidzis.

Ražotājs:
Krēms mitrina! Un mitrina ļoti labi!
Tas laikam arī ir pats galvenais, ko es gaidīju no mitrinoša krēma.

Vispār gan es, gan mamma esam iemīlējušas šīs firmas produktus un man ir liels prieks, ka Latvijā ražo labas lietas un es ar lielu prieku atbalstu mūsējos!

Ja meklējat labu mitrinošu krēmu, tad iesaku iegādāties šo. Atrast var veikalos Douglas un Kolonna.

6 komentāri:

  1. Vel tāds iepakojums ir L'Occitane šī sviesta roku krēmam :) Bet šīs izskatās labs.

    AtbildētDzēst
  2. Sastāvs labs. Noteikti ir vērts pamēģināt. Kāda ir cena?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Roku krema cena Kolonna un Douglas veikalos ir 4.95 LVL, 100 ml

      Dzēst
    2. Nu jau 5.10ls, aizvakar skatījos iekš Douglas.

      Dzēst
  3. Es arī domāju, ka pamēģināt ir vērts. Mani vēl ļoti interesē, kāda ir produkta smarža? Dievinu kokosu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Produktam ir ļoti maigs aromāts, no sākuma jūtama "krēma" smarža, bet pēc brīža tā pazūd un ir viegls aromāts.... neteikšu, ka tieši pēc kokosiem, ka kokoss baigi izceļas. Noteikti, ka Body Shop kokosa produkti smaržo daudz intensīvāk.

      Dzēst