trešdiena, 2013. gada 1. maijs

Aprīļa Instagram bildes

Sanāca diezgan daudz, kam interesē, aicinu skatīties tālāk :)

Vīrs lutina
Bijām uz izrādi manā mīļotajā Mihaila Čehova Krievu drāmas teātrī (šomēnes iesim atkal)
Kur ta bez ēdiena bildēm
Double Caffe


Tokyo City (vairs nekad manas kājas tur nebūs)

GanBei (vīra brālis pacentās un uztaisīja mums tādu skaistumu)
Matu sprādžu un rokassprādžu bums (par pulksteni jau rakstīju)



Ar šādu brīnumu, mani, piektdien, vīrs pārsteidza. Bija garšīgas brokastis :)))
Dēla BRIO kolekcijai papildinājums
Atklājām rotaļu laukumu sezonu
1.aprīlis, daba pajokojās


Nevarēju izlemt, vai man vajag tādu jaku vai nē. Vajadzēja pakonsultēties ar draudzeni. (Jaku nenopirku :))) )
Mans mīļākais telefona live screensaver, attiecīga laikam, mainās arī bildīte telefonā (gaišāks-tumšāks)
Drogās taču atlaides! 0.55ls/gb
Pašceptā dēla vārda dienas siera kūka
Skaisti, bet negaršīgi par 2LS
Tāds nu bija mans aprīlis. :)

5 komentāri:

  1. Kāpēc tāds komentārs par Tokyo?

    AtbildētDzēst
  2. Kāpēc Tokyo City nepatika?
    Man tas ir mīļākais sushi restorāns.

    AtbildētDzēst
  3. Par Tokyo City. Man nelikās īpaši garšīgi (tas protams katram savs.)
    Nepatika, ka man starteri atnesa ātrāk kā draudzenei, es jau biju paēdusi, kad atnesa viņai.
    Rēķinu gaidījām 25(!) minūtes.
    Beigās visu laiku gaidot nosēdējām pārāk ilgi un nokavējām tālākos plānus.

    AtbildētDzēst
  4. Negaršīgi suši tiek pasniegti Tokyo City. GanBei viennozīmīgi ir labāki sušī (pat vizuāli patīkamāki).

    AtbildētDzēst