svētdiena, 2013. gada 26. maijs

Real Techniques Lash-brow Groomer / skropstu-uzacu ķemme


Sākšu pamazām atrādīt savas jaunās RT otas, kuras saņēmu >šajā< pasūtījumā no iherb.com.

Šo otu pasūtīju vairāk kolekcijai, bet beigās esmu ļoti apmierināta.

Jau sen zināju, ka skropstas ar plastmasas ķemmīti izķemmēt nevaru, šādas metāla ķemmītes nebiju redzējusi (arī tādēļ, ka neieciklējos un nemeklēju).
To, ka šai otai ir šāda skropstu ķemmīte, pamanīju tikai tad, kad tā jau bija mājās izņemta no iepakojuma. :)
Un pirmajā brīdī tik un tā nodomāju, ka kāda daļa jau ir pazaudēta un gāju internetā palūkot, kādai tad ir jābūt šai otai. ::))

Skropstas ķemmē ideāli. Vienīgais mīnus, ka diezgan grūti tīrās. :(

Uzacu ķemmīte nekas īpašs, kā jebkura uzacu ķemmīte.

Veikals:
iherb.com (ir nopērkamas Douglas un Kolonna)
Cena:
$5.99 (Rīgā tik pat, tikai latos)


5 komentāri:

  1. Man atkal ļoti patīk birstīte, kas izskatās kā skropstu tušas birstīte, ar manām skropstām tiek galā labi.

    Šī metāliskā arī izskatās, ka tiek gala labi, bet tāda bīstama! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Runājot par bistamību, mana mamma neiespringst un kārto skropstas ar manikīra šķērītēm ))))))

      Dzēst
    2. Nē, nu es arī mierīgi ar adatu varu! :D

      Dzēst
  2. oo super, liels tev paldies par atsauksmi, tagad zināšu kur meklēt. Man tik sen gribās tādu skropstu ķemmi.

    AtbildētDzēst