ceturtdiena, 2013. gada 2. maijs

Isana roku krēmi - atsauksme

Sakrājusies man šāda neliela kolekcija ar Isana roku krēmiem.
Ļoti ilgi mans mīļākais krēms bija Isana Hand and Nagel balm Aloe vera (zaļais), par to rakstīju >šeit<, šobrīd prioritāte ir mainījusies, bet šodien pastāstīšu par vēl diviem Isana krēmiem.

Kaut gan visos ir 100ml, tomēr Aloe Vera iepakojums ir mazāks par pārējiem. :)))

Isana roku krēms ar apelsīna ziediem.
Ražotājs: Ierobežota sērija. Bez minerāleļļam un silikoniem. Lutina un kop sausas rokas.
Iedarbība un kopšana: Krēms ar svaigu apelsīnu un apelsīna ziedu aromātu izstrādāts mērķtiecīgai sausu roku kopšanai. Bagātīgā receptūra ar kakao sviestu, pantenolu, aprikožu kauliņu eļļu un glicerīnu intensīvi lutina rokas. Krēms viegli klājas un ātri iesūcas rokās, neatstājot taukainu slānīti. Bez parabēniem. Ādai piemērots pH - dermatoloģiski apstiprināts.
____________________________
Krēms man patīk.
Aromāts nav izteikts. Viegla un neuzkrītoša apelsīnu smarža.
Diezgan ātri iesūcas rokās, bet lēnāk par Aloe vera krēmu.

Ja ir vēlme pamēģināt, droši iesaku.

Isana roku krēms ar šī sviestu un kakao.
Ražotājs:
Lutina un kopj sausas rokas. Isana roku krēms ar šī sviestu un kakao ir speciāli izstrādāts sausu roku kopšanai. Bagātīga kopšanas formula ar kakao sviestu, šī sviestu un glicerīnu intensīvi lutina rokas, bet augstvērtīgs pantenols papildina šo kopjošo iedarbību. Roku krēms ir labi uzklājams un ātri iesūcas ādā, neatstājot uz rokām lipīgu kārtu. Nesatur minerāleļļas, silikonu un parabēnus. Ādai draudzīgs pH līmenis, dermatoloģiski pārbaudīts.
____________________________
Veikalā man ļoti iepatikās šī krēma smarža. Nemaz nedomājot paņēmu.
Krēmu esmu lietojusi 2 reizes un vairāk neplānoju. Pēc tā uzklāšanas uz rokām, vēl ilgi jūtamais aromāts, mani šķebina. Nevaru izturēt tās 10 minūtes, kuras, rokas vēl smaržo pēc kakao. Ļoti asa, salda smarža.
Iesūcas visilgāk no visiem 3.

Viennozīmīgi vairāk nepirkšu.

Veikals:
Drogas un citi veikali ar kosmētikas nodaļām.
Cena:
atlaižu laikā nedaudz zem 1LS, bez atlaidēm nedaudz virs 1LS.

5 komentāri:

  1. Kakao man arī nepatika, diezgan riebīga smarža.
    Pārējos neesmu mēģinājusi.

    AtbildētDzēst
  2. kumelīšu roku krēmam no šīs firmas ir diezgan patīkams aromāts un labi iesūcas.

    AtbildētDzēst
  3. kas jums visiem ir ar to kakao smaržu?:D man klasesbiedrene arī paostīja, viņai patika, bet kad uzsmērēja teica, ka esot dikti riebīgs. Es nezinu, man tā smarža patīk:)
    pirku tāpēc, ka rakstīts ''sausām rokām'' un manuprāt, lieliski pilda savas punkcijas, visai barojošs. nopirku pat divus iepakojumus.

    AtbildētDzēst
  4. ļoti patīk šie roku krēmi, iesaku olīvu krēmu-ātri iesūcas un aromāts labs :)

    AtbildētDzēst
  5. Jā, man arī olīvu krēms ir favorīts ;)

    AtbildētDzēst