sestdiena, 2013. gada 25. maijs

L'oreal Skin Perfection micelārais ūdens 3 in 1

Beidzot arī es esmu nobriedusi uzrakstīt par šo micelāro ūdeni.
Ilgi domāju, kā lai pareizi apkopo savas domas, tad nu šodien mēģināšu...

Ražotājs:

MICELĀRAIS ŪDENS ir jaunas paaudzes ādas attīrīšana. Tas ir mūsdienīgs, viegli lietojams un īpaši efektīvs, iekļaujot visus attīrīšanas risinājumus tikai vienā flakonā. Tas ir ekonomisks un ideāli piemērots ceļojot.

Efekts - trīs vienā - ļauj maigi un iedarbīgi iegūt atsvaidzinātu, zīdaini maigu un gludu ādu:
1. Šķīdina dekoratīvo kosmētiku.
2. Attīra poras un noņem netīrumus.
3. Mitrina un nomierina.


Piemērots sejai, acīm un lūpām.
Visiem ādas tipiem, it īpaši jutīgai ādai.

 Palasot atsauksmes, kurās lielākā daļa bija sajūsmā par šo micelāro ūdeni, nolēmu, ka arī man tādu vajag!
Pirms tam izlasīju salīdzinājumu, ka šis micelārais ūdens daudz neatšķiras no Biodermas micelārajiem ūdeņiem un kāpēc tad maksāt vairāk?

Heh... manā gadījumā skopais maksā divreiz...

Bez ilgas domāšanas ķēros klāt!
Pirmajās dienās īsti nevarēju saprast kas un kā un domāju, ka varbūt sejai jāpierod.
Šobrīd jau skaidri zinu, ka man šis līdzeklis neder nedz kā poru attīrītājs, nedz kā kosmētikas noņēmējs, nedz kā mitrinātājs.
Kāpēc? Tāpēc ka nekādas poras man tas neattīra, dekoratīvo kosmētiku tas noņem, visu izņemot tušu! Es lietoju L'oreal Volume Million Lashes un ar to man ir jācīnās ilgi! Un gandrīz vienmēr tik un tā kaut kas paliek, kas pēc nomazgāšanas ar ūdeni notek uz vaigiem. Un es nelietoju ūdens noturīgo tušu! Šīs pašas firmas divfāžu kosmētikas noņēmējs tiek galā daudz, daudz labāk!
Un tagad par mitrināšanu. Kad es uzklāju šo līdzekli uz sejas, pēc nomazgāšanas, uz manas sejas izveidojas pretīga, lipīga kārta, sejai nemaz negribas pieskarties un pa virsu klāt krēmu man ir bail, ko es zinu, kas tur sanāks beigās? :)))
Bet nu labi, pamēģināt vajadzēja un es atstāju to kārtu, krēmu pa virsu neklāju, gaidīju kas nu būs. Apmēram pēc pusstundas manu seju sāka vilkt un tā palika sausa.

 Sastāvs:
Man prieks, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuriem šis līdzeklis ļoti patīk. Diemžēl es nesapratu par ko visi tā jūsmo.
Ja no sākuma domāju - nu labi, būs man kā kosmētikas noņēmējs, tad saprastu ka arī kā no noņēmēja, jēgas te nav nekādas un es lietošu to ko es lietoju jau ilgi pirms tam.

Domāju par Biodermas ūdentiņa iegādi, ceru, ka ar to man nebūs tāda vilšanās.

Veikals:
Drogas un lielveikali ar kosmētiskajām nodaļām.
Cena:
ap 4ls atlaižu laikā
P.S.Nevienam savu viedokli neuzspiežu, katram mums ir dažādas sejas un dažādi ādas tipi.

4 komentāri:

  1. Man arī tāds ir,kosmētiku noņem labi,bet patēriņš ir lielāks nekā Biodermai.Es viņu lietoju,kā kosmētikas noņēmēju,pēc tam vienalga seju mazgāju ar želeju.Manuprāt,priekš 3ls ir normāls,kaut gan man jau beidzas,nav pagājis pat mēnesis.Nu,jebkurā gadījumā ar Biodermu viņu nevar salīdzināt,Bioderma dot sejai tīru,svaigu sajūtu,vismaz zaļā,kura paredzēta taukainai ādai,savukārt,šis tik tiešām uz sejas atstāj lipīgumu.Nu,bet,ko var gribēt par 3ls.))))

    AtbildētDzēst
  2. paldies. nu teju, teju gandrīz viņu šodien nopirku!

    AtbildētDzēst
  3. Es nosākuma pat nepadomāju, ka pie pēkšņās sejas ādas stāvokļa pasliktināšanās varētu būt vainīgs šis produkts, pēc ilgstošas lietošanas man ir visa seja vienās pumpās, kad izlasīju tavu atsauksmi, tad uzreiz sapratu, ka pie vainas šis Loreal produkts. Žēl, liku lielas cerības uz viņu.

    AtbildētDzēst