pirmdiena, 2013. gada 13. maijs

got2be Guardian Angel 220°C Heat Protection

 Mūsdienās, lielākā daļa meiteņu, patstāvīgi mēdz žāvēt savus matus ar fēnu, ieveidot ar lokšķērēm vai taisnot ar matu taisnotāju.
Es neesmu izņēmums, matus taisnoju vairākas reizes nedēļā, jo savādāk, vienkārši nespēju cīnīties ar pūkām uz galvas.

Veicot augstāk minētās procedūras, mati obligāti ir jāaizsargā!
Veikala plauktos ir atrodami daudz dažādi līdzekļi, lielākoties tie ir spreji veidā un krēmveidīgi.

Arī manos matos ir pabijuši daudz un dažādi aizsarglīdzekļi, bet ne katrs spēj veikt savu pienākumu labi, ne katrs spēj netaukot matus un ne katrs spēj neradīt smaguma sajūtu matos. Tātad favorītos nepaliek katra nopirktā pudelīte.

Šodien runāsim par ļoti populāru līdzekli, par kuru ļoti daudz jau ir runāts blogos un youtube - got2be Guardian Angel 220°C Heat Protection.

Pateicoties šim līdzeklim, Jūsu mati būs aizsargāti pat pie 220°C augstas temperatūras.
Sastāvā esošie komponenti, aktivizējas sakarstot un neļauj matiem palikt sausiem taisnošanas laikā.

Šo līdzekli es iegādājos apmēram gadu atpakaļ un lietoju līdz šī gada pavasarim.
Kaut gan es mīlu matos iepūst daudz, vēl joprojām pudelē ir un to vēl var lietot un lietot. Domāju, ka līdz ziemai stabili pietiks.

Iedomājieties, cik ekonomisks? Patstāvīgi lietojot, pietiek vairāk kā gadam!
Lielisks budžeta variants, maza cena = laba aizsardzība = ekonomisks/liels tilpums.


Skolas laikā, ko bieži reklamēja, tāda aizsardzība arī bija. Man tā bija L'oreal losjona veidā (domāju, ka visi zin to rozā pudelīti ar pelēko vāciņu, cena 3ls rajonā). Tā kā mani mati ātri taukojas, tas bija vissliktākais kas varēja būt. Katru dienu mati bija jāmazgā.
Kad es uzzināju par sprejiem ar tādu pašu iedarbību, rozā pudelīte aizlidoja miskastē.
Mans pirmais bija Osis+ sprejs. Man favorīts, kuru lietoju arī šobrīd.

Šo nopirku, jo netiku laicīgi uz frizieru veikalu un vajadzēja kaut kā izdzīvot. Bet man tik ļoti iepatikās, ka pēc iegādāšanās, īpaši uz frizieru veikalu vairs neskrēju un lietoju šo, un biju apmierināta!

Jau no augstāk minētā var saprast, ka šis sprejs nerada smagumu sajūtu matos, nesalīmē matu šķipsnas un nerada netīru matu efektu (protams, ja lieto ar mēru)!

Kā es lietoju?
Iepūšu mitros matos, ja nav laika gaidīt, tad žāvēju ar fēnu un pirms taisnotāja lietošanas, otro reizi šo līdzekli nelietoju!
Visbiežāk tomēr ļauju matiem izžūt un tad lietoju tikai taisnotāju.

Domāju, ka atgādināt nevajag - netaisnojiet mitrus matus!

Veikals:
Drogas, lielveikali ar kosmētiskajām nodaļām.
Cena:
4-5LS rajonā.

Ļoti labs variants arī tām sievietēm (meitenēm), kuras karsē matus reti un negrib tērēt lielu naudu par līdzekli, kuru lietos reizi mēnesī, kā arī pusaudzēm, tiko sākot lietot taisnotājus utt.

Man ļoti patīk šis līdzeklis un ja jums ir bijis jautājums - pirkt vai nē, ceru, ka uz šo brīdi jau ģērbjaties lai ietu pakaļ! :)

Veiksmīgi!

1 komentārs:

  1. Man arī šis ļoti patika, ja nemaldos izlietoju veselas četras vai piecas pudelītes, bet likās, ka mati sāka pierast. Tagad lietoju Andrew Barton un esmu sajūsmā. :)

    AtbildētDzēst