ceturtdiena, 2013. gada 30. maijs

Rīgas Botāniskais dārzs 2013 - rododendri pašā plaukumā!

Šis posts nebūs par kosmētiku, bet par manu ikgadējo tradīciju, braukt skatīties rododendrus.

Tradīcija tāpēc, ka pirmo reizi es uz Botānisko dārzu, rododendru laikā, aizbraucu, kad biju stāvoklī.
Un tā nu iegājās, ka tagad katru gadu es uz turieni braucu jau kopā ar bērnu.

Kaut gan katru gadu tur ir viens un tas pats, bet man ir tādas iekšējas emocijas, redzot visu to skaistumu.
Es burtiski uzlādējos!

Aicinu arī Jūs paskatīties uz šo fantastisko krāsu pasauli!
Kā arī, Jūs vēl varat uzspēt apmeklēt Botānisko dārzu, jo rododendri šobrīd ir pašā plaukumā!
Ieejas biļete pieaugušajiem - 1.50LS.
















7 komentāri:

  1. man arī tur ļoti patīk magnoliju un rododendru laikā, tikai parasti aizbraucu, kad tur viss jau noziedējis. paldies par atgādinājumu:)

    AtbildētDzēst
  2. tik ļoti skaisti! tās krāsas!
    lai gan dzīvoju ne pārāk tālu, nekad neesmu tur bijusi. laikam būs kkad jāapmeklē, kā jau teici, lai uzlādētos! :]

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par tik skaistām bildēm un atgādinājumu! :)

    AtbildētDzēst
  4. Neticami, ka šādu skaistumu var aplūkot tepat Rīgā. Kolosāli, krāšņi un ļooti skaisti. :)

    AtbildētDzēst
  5. man arī jāsarosās un jāaizbrauc. Man patīk braukt vienai, jo tur ir tāds miers :)

    AtbildētDzēst