ceturtdiena, 2013. gada 2. maijs

Izlietotie produkti aprīlī

Pirmais mēnesis, kad es rakstu par izlietotajiem produktiem un tik un tā tikai uz mēneša beigām sapratu, ka lielāko daļu iepakojumu jau esmu izmetusi - sejas maskas, sejas krēmus, šampūnus utt.
Palika tikai 4 iepakojumi:
1)Diplona Professional matu kondicionieris - atsauksme. Ir jau jauns iepakojums nopirkts.
2)Johnson Be Fresh & Imagine dušas želeja - laba, iespējams, ka pirkšu vēl. Ekonomiska.
3) Maybeline BB Cream - atsauksme. Ir jau jauns iepakojums nopirkts.
4) Ceano Cosmetics roku krēms - atsauksme. Pirkšu vēl, bet kad būšu izlietojusi to, kas sakrājies plauktos.

3 komentāri:

  1. Uz šo Diplona firmu,skatījos ar skepsi, taču, cik labi,ka ir cilvēku atsauksmes ^^ Jāpamēģina.
    Diez pakļautu matu,kas ir nepakļāvīgs un pat ciets?

    AtbildētDzēst
  2. Man arī vienmēr tā pati problēma - pamanos izmest ārā tukšos iepakojumus. Un ja es neizmetu, tad kāds cits izmet :D

    AtbildētDzēst
  3. Man tik traki nav. Vienkārši vienā vietā visu akurāti lieku, lai nekas nepazustu.
    MAn tā dušas želeja ļoti patīk. Tāda bieza un smaržīga. :)

    AtbildētDzēst