trešdiena, 2013. gada 29. maijs

Real Techniques by Samantha Chapman - Expert face brush

Labrīt!
Šorīt par vēl vienu otu no mana iherb.com pasūtījuma.

Multifunkcionāla ota, kuru var izmantot gan šķidrajiem un musveidīgajiem tonālajiem līdzekļiem, gan pūderim, vaigu sārtumam vai bronzerim.

Es izmantoju tonālā krēma uzklāšanai.
Viegli mazgājas, ātri žūst.
Personīgi manai sariņi nekrita un arī tām RT otām, kuras lietoju jau gandrīz gadu nav nekādas vainas un tās ir ideālā stāvoklī.

Neatstāj švīkas uzklājot tonālo krēmu, uzklāj to līdzeni.

Esmu apmierināta gan ar otu, gan ar cenu.

Veikals:
iherb.com (ir nopērkamas Douglas un Kolonna)
Cena:
$8.99 (Rīgā tik pat, tikai latos)

Tālāk daudz bilžu:








5 komentāri:

  1. o, super, tieši gribējās palasīt kko par šo otu, jo tieši šī ir tā, uz kuru visvairāk metu acis. :) plds!

    AtbildētDzēst
  2. Šī noteikti tiks manā iherb groziņā ar nākamo sūtījumu :)

    AtbildētDzēst
  3. ja, man arī vajag :) Būs jāapciemo Douglas :))

    AtbildētDzēst
  4. Hm, gribēju vēl jautāt, vai pēc tonālā lietošanas otiņu prasās katru reizi mazgāt? :) Cik ātri viņa paliek netīra

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad man bija viena ota, tad es to nemazgāju katru reizi, bet pēc katras otrās vai trešās reizes. Tagad, kad man ir 2, es mazgāju pēc katras.
      Bet īstenībā, nu nepaliek viņa netīra.
      Bet nu jā, izmazgājās jau ar pirmo reizi, kādreiz nācās vairākas reizes ziepēt.

      Dzēst