ceturtdiena, 2013. gada 23. maijs

L'oreal True Match tonālais krēms, tonis R2/C2 Rose Vanilla

Manuprāt, jau diezgan populārs L'oreal krēms, jo man liekas, ka es viņu stendos jau esmu redzējusi gadiem.
Bet nu nopirku tikai šobrīd, jo uz brīdi paliku vispār bez tonālā krēma un vajadzēja kaut ko vietā. Pat ne vairāk lai uzreiz lietotu (jo ir vasara utt.), bet lai būtu tā sajūta - fuhh, man ir, ja kas - nav jāuztraucas.

Ilgi nedomāju un paņēmu šo.
Šis bija visgaišākais tonis, kas bija manās piemājas Drogās, tāpēc es, ja godīgi, nemaz nezinu, vai ir vēl gaišāks. Ļoti ceru, ka kāds man komentāros uzrakstīs.

Uzreiz atzīšos! Jā, es noslinkoju! Uzklāju uz rokas testeri un neizgāju laukā pastaigāt un paskatīties cik labi tas piestāv.
Paņēmu ar domu, ka gan jau sadraudzēsimies.

Un tagad, protams. es domāju - ups! :))

Tonājam krēmam ir viduvēja maskēšanas pakāpe. Tas ir ļoti šķidrs.
Neteikšu, ka ātri un perfekti ir uzklājams un iztušējams. Tā kā tas bija krietni man par tumšu, es lieliski redzēju pārejas un ilgi ar tām cīnījos.

Nu un lūk, šajā bildē varēs redzēt, kāda ir toņu atšķirība.
Man vajadzēs stipri nosauļoties, lai šo tonālo lietotu. Un atkal apburtais loks, nezinu cik daudz man vajadzēs tonālo krēmu vasarā, jo ļoti labi iztieku bez vai arī tikai ar BB.

Vispār man šis tonālais patiks. Tas neizceļ sausos pleķīšus, man kā reiz bija uz testēšanas brīdi tādi, bet nē, krēms labi tika ar tiem galā.
Man nepatika smarža. Un tā kā tas klājas uz sejas, tu to jūti vēl kādu brīdi. Bet tas laikam arī individuāli, citam varbūt ļoti patiks.

Eh neveicas man ar tonālajiem. :))) Jau otrais pats gaišākais, kas ir veikalā un man stipri par tumšu.

Pamēģināju arī populāro Maybelline Fit Me tonālo, bet arī tam pats gaišākais man ir par tumšu. :(

Veikals:
Drogas un lielveikali ar kosmētiskajām nodaļām.
Cena:
Es pirku ar atlaidi par 6.41ls

4 komentāri:

  1. fit me gaišākais ir laikam 110 un arī ir par tumšu???
    Man viņš der tikai ziemas otrajā pusē, vasarā daudz par gaišu. Vienu dienu biju uzlikusi un visu dienu saņēmu jautājumus vai jūtos labi, vai neesmu slima :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es neatceros, kuru konsultante man smērēja. :((( Iespējams, ka 115. :(

      Dzēst
  2. Bourjois!! Healthy Mix ir lielisks! 'Vanilla' tonis ir ļoti gaišs.

    AtbildētDzēst