svētdiena, 2013. gada 5. maijs

Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18 h, tonis 010 Sand Beige

Ar šo tonālo krēmu centos sadraudzēties divos piegājienos. Ar otro reizi sanāca un šobrīd es veiksmīgi to lietoju.

Jau esmu rakstījusi, ka man ir iepatikušies Catrice produktu iepakojumi. Arī šis tonālais krēms ir skaistā, matētā stikla iepakojumā. Stikls ir biezs, attiecīgi, pats flakons smags. Patīkami turēt rokās.

Tilpums 30ml.
Flakons aprīkots ar dozatoru, kas ir ērts lietošanā.

 Pēc pirmajām lietošanas reizēm, man radās iespaids, ka krēmam ir tāds oranžīgs zemtonis, bet es īsti nevarēju saprast. Kad es nopirku L'oreal tonālo krēmu, es sapratu, ka, ja šim ir kāds oranžs zemtonis, tad salīdzinājumā ar L'oreal tas vispār nav redzams.


Krēms ir samērā biezas tekstūras, bet klājas diezgan labi un izlīdzināt arī ir samērā vienkārši. Arī tās vietas, kur bija redzams, ka mana āda ir gaišāka, izlīdzināt varēja.

Jā, kaut gan man ir pats gaišākais tonis, realitātē šāda sejas krāsa man ir tikai vasarā. Šobrīd man daudz maz sanāk visu izlīdzināt ar pūdera palīdzību (tas ir gaišāks).

Bet, atzīšos, ka šis tonālais krēms maskē labi! Segums ir viduvējs, bet nomaskē mazus izsitumus tas labi. Grūtākās vietās galā tiek konsīlers.
Tā kā, esmu patīkami pārsteigta un pievēru acis uz toņa neatbilstību.

Uzklājot uz sejas ādas, liekas, ka tas izskatās nedaudz matēts. Ir mīnuss - izceļ sausus plankumus/pleķīšus. Man mutes un deguna rajonā tādi bija un pēc stundas tas viss bija redzams. Tā kā es nebiju mājās, pēc 3 stundām nekas neatlika, kā pa virsu visam, smērēt parasto krēmu, lai kaut cik izskatītos pieklājīgāk.
Bet, tad kad man tādu pleķu nebija, attiecīgi, šis krēms neko neizcēla, jo nebija ko.

Noturība.
Man ir taukaina sejas āda. Protams, nekādas 18h šis krēms neturas. Degunu piepūderēt man vajadzēja pēc 4 stundām,  pēc vēl 2h tas jau bija zods. Līdz vakaram var novilkt, ja līdzi nēsā pūderi.

Interesanti, kā šis krēms uzvedīsies vasarā?

Šobrīd šim krēmam Drogās ir atlaide, cena ir zem 3ls, sakarā ar kolekcijas maiņu.

Vai pirkt? 
Šoreiz lemiet pašas, man nav viennozīmīga viedokļa, jo redzu gan plusus, gan mīnusus (tonis). Iespējams pamēģināšu kādu citu Catrice tonālo, jo āķis lūpā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru