trešdiena, 2013. gada 29. maijs

Catrice Cover Stick, tonis 010 Warm Beige

Maskējošais zīmulītis no Catrice.
Manuprāt, ideāls variants līdzņemšanai ceļojumos vai arī vienkārši nēsājot līdzi somiņā.
Ikdienas lietošanā es tomēr izvēlos šķidros konsīlerus.

Ļoti patīkami, ka Catrice ir padomājuši par pircējām un piedāvā 3 toņus - gaišu, vidēju un tumšu.
Man ir pats gaišākais.


Neskatoties uz draudzīgo cenu, šis maskējošais zīmulītis ir pat ļoti labs. Tas labi maskē nepilnības un ir diezgan noturīgs.
Man nepatika tas, ka tas izceļ sausos pleķīšus uz sejas. Attiecīgi sausas ādas īpašniecēm tas var izskatīties uz sejas pavisam bēdīgi.

Klājas diezgan biezā kārtā, bet labi un ātri tušējas.
Ir diezgan taukains.

Kā jau sākumā minēju, līdzņemšanai ļoti labs variants, bet ikdienā es gan šo nelietoju.

Veikals:
Drogas

Cena:
Ap 3ls.

5 komentāri:

  1. Kā ar tumšo loku maskēšanu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nav stipri izteikti, manus maskē.
      Par tumšākiem nevaru neko apgalvot. :(

      Dzēst
  2. Izskatās diezgan patumšs. Der arī galīgi bālajiem? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nederēs galīgi bālajiem, manuprāt. Tomēr nedaudz tumšāks liekas.
      Bet vari paskatīties veikalā testerus, varbūt ka iztušējot derēs.

      Dzēst
  3. Arī man bija šis produkts, bet es dodu priekšroku Essence maskējošajam korektoram, kas man ir tagad, jo to ir vieglāk iztušēt un neizceļ sausos laukumus uz sejas. Vai tu arī esi lietojusi Essence? Ja nē, noteikti pamēģini, bet, ja nepatīk, lūdzu, nevaino mani. :D
    x Sofija

    AtbildētDzēst