ceturtdiena, 2013. gada 30. maijs

Real Techniques by Samantha Chapman Blush Brush

 Labrīt!
Šorīt atrādu savu pēdējo otu no iherb.com pasūtījuma.
Šī ota pie manis ir nesen, bet tā viennozīmīgi ir mana mīlulīte!
Nesaprotu, kāpēc es agrāk gāju tai ar riņķi un domāju, ka man nevajag, jo vaigu sārtumu lietoju reti.
Tagad zinu, ka man to vajadzēja! Vismaz tāpēc, ka tā ir ļoti skaista un ļoti mīksta. :)
Šī ota tiešām ir vismīkstākā no visām RT otām kas man ir, devu salīdzināt pat vīram.
Parādoties šai otai, beidzot izcēlu arī savus vaigu sārtumus.
Uzklāt tos ar šo otu ir tik patīkami!
Es esmu kļuvusi  par šīs otas fani!

Veikals:
iherb.com (ir nopērkamas Douglas un Kolonna)
Cena:
$8.99 (Rīgā tik pat, tikai latos)

Tālāk daudz bilžu:





3 komentāri:

  1. jā, esmu dzirdējusi miljoniem labu atsauksmju :) būs kāda arī sev jānomedī.

    AtbildētDzēst
  2. es šo arī pasūtīju, ir jau ceļā pie manis:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī jau gaidu nākamo pasūtījumu :)))
      Tikai šoreiz bez otām.

      Dzēst