ceturtdiena, 2013. gada 9. maijs

Pasūtījums no buyincoins.com - Pudelīte ar dozatoru nagu lakas noņēmējam

No www.buyincoins.com pasūtu pirmo reizi. Ļoti populārs saits, bet vienmēr kaut kā sanāca visu sūtīt no ebay.com, līdz kārtējo reizi dzirdēju slavas dziesmas par šo un nolēmu pasūtīt.

Pasūtījumu veicu 2 nedēļas atpakaļ un pirmā paciņā jau ir klāt!
Esmu šokā! 2 nedēļas!!!
Paciņas no Ķīnas man vienmēr nāk aptuveni mēnesi.

Bet tagad par to, kas bija paciņā iekšā!
Domāju, ka šādu pudelīti ir redzējusi lielākā daļa sieviešu. Vismaz es ar tādu iepazinos 2005.gadā, kad mana paziņa sāka mācīties Oniks Beta mācību centrā un es reizes 100 biju viņas modele. :))

Toreiz man tāda nebija aktuāli, jo nagi vienmēr bija pieaudzēti, bet tagad gan vēlējos tādu savā īpašumā!

Protams, ka Rīgas veikalos cenas ir uzpūstas un daudz lētāk tādu sanāk pasūtīt pa taisno no Ķīnas ar bezmaksas piegādi.

Tālāk foto, cenas, linki un informācija par pašu pudelīti. :)

 Pudelītes pieejamas divos dažādos tilpumos - 70ml un 150ml.

Mana ir 150ml.

Tai ir ērts dozators. Atverot vāciņu, jāpaņem vatīte un vienkārši jāspiež ar to uz dozatora un vatīte tiek samitrināta.
Ideāli! Nav nekas lieki jācilā, jāgriež riņķī, jāskrūvē utt.


Pudelīte man izmaksāja 0.80ls

Linki uz šīm pudelītēm:
tilpums 70ml
tilpums 150ml

 Man ļoti patīk, ka tad, kad paciņa tiek izsūtīta, nopirkto preču sarakstā, pie katras preces parādās bilde ar paciņas foto (iepakotu un ar adresi), lai zinātu, ka vispār kaut kas ir izsūtīts.


4 komentāri:

  1. ļoti parocīga lieta :) , noņēmējs arī nežūst no tā ka tiek turēts vaļā :)

    AtbildētDzēst
  2. Es gan tādu redzu pirmo reiz, bet izskatās dikti laba manta!;)

    AtbildētDzēst
  3. Es arī esmu šo to pirkusi no buyincoins, tikai ebay veikalā. arī viss bija ok :)

    bet pudelīte stilīga, lai gan man nav aktuāla :D

    AtbildētDzēst
  4. es aptiekā(tepal latvijā) pirku lielo biodermas pudeli un arī ir šāda veida dozators!!

    AtbildētDzēst