sestdiena, 2013. gada 4. maijs

Shellac - turpinājums :)

Jau rakstīju par to, ka pēc neveiksmīga gelish, es uztaisīju manikīru ar Shellac nagu laku. Pagājušas ir tieši 2 nedēļas un nāku atskaitīties kā tad ir gājis. :)

Nagu laka noturējās perfekti. Neviena skrāpējumi, nekas netika nolauzts, viss perfekti, ja neskaita to, ka nagi vienkārši atauga. :)

Esmu apmierināta pilnībā! Nenožēloju ne santīma, ko samaksāju.

Šodien nagu laku noņēmu un jaunu neuztaisīju, jo esmu nopirkusi 3 jaunas nagu lakas un vēlos tās pamēģināt, apnicis skatīties uz tām plauktiņā :)))

2 komentāri:

  1. Man ar Gelish nekad nav bijušas problēmas, tikai ir viens tonis, kuram parasti nolūzt gabaliņš.
    Es kaut kad drīzumā likšu Gelishu kājām :)

    AtbildētDzēst
  2. ..manuprat viss ir atkarigs no konkreta meistara , nesen ari man bija gelish , bet nozeloju loti , bija par biezu uzklāts utt utt , neatteiktos atkal pie laba meistara vai ari Pati ..pagaidam classic manikirs un nadziñi ..

    AtbildētDzēst