otrdiena, 2013. gada 28. maijs

Braucam iepirkties? Mans mīļākais sporta apģērbu veikals un šodienas pirkumi.

Šodien nedaudz savādāks posts. Pastāstīšu par savu mīļāko sporta apģērbu veikalu un šodienas pirkumiem.

Kā jau redzat bildē, rīts man sākās ar manikīru.
Vakar Spicē iegādājos pelēkas krāsas Catrice nagu laku, tad nu nagi niezēja to izmēģināt.
Un ja jau rīts man sākās plkst.5, kad vīrs aizbrauca uz darbu, kāpēc to laiku neizmantot lietderīgi. )))

Tad sekoja brokastis - lielas un mazas. :)

Un lūk arī vieta, kur atrodas Orange Sporta Outlets - iepriekšējās kolekcijas par superīgām cenām!

Pirmajā stāvā apģērbi (vīriešu, sieviešu, bērnu) somas(mugursomas, sporta somas un sieviešu-sporta) un apavi sievietēm.
Otrajā stāvā vīriešu apavi.

Par šo veikalu uzzināju gadu atpakaļ no vīra kolēģa. Tagad mēs tur diezgan bieži iegriežamies, kad vien vajag kaut ko no sporta apģērbiem/apaviem.

Šoreiz mums vajadzēja botas un sporta kostīmu vīram un skriešanas/vingrošanas botas man.
Par vīru nav ko īpaši stāstīt, vīriešiem vieglāk visu nopirkt,viņš arī tika pie jauna kostīma un botām.
Es savukārt biju atradusi dažus variantus.
Iedalīju 3 krāsas, kādās varētu botas ņemt - melnas, rozā vai zilas. Tikai nekādas baltas utt.
Iekrita acīs šīs....
Tikai 20ls

Šīs man iepatikās, bet tās ir vīriešu un vēl piedevām futbola, bet ar džinsām es tādas varētu uzvilkt )))
Šīs rozā un vēl vienas koši zilas, bija mans favorīts.
Zilās nenofotogrāfēju, bet šīs arī beigās nopirku...
Šeit jau labāka bilde
 Nevarēju nepaņemt šādus šortus, gan vīram, gan dēlam. Lai staigā vienādos. :)))
Katri par 5ls.
Nu un mans vājums - somas.
Tikai 12ls.
Daudz vietas, kur samest sev vajadzīgo un bērnam vajadzīgo.
Lūk tādi mums šodien pirkumi. :)

Jā, veikals atrodas K.Ulmaņa gatve 140
Darba laiks: Darba dienās un sestdienās līdz 19.00, svētdienās līdz 18.00

P.S. Ceru, ka kādam noderēs. :)

5 komentāri:

  1. O, es bieži tam braucu garām, agrāk bija liela izkārtne "sporta outlets", bet tad pazuda, es vēl nodomāju, cik žēl, ka es tā ne reizi arī neesmu iebraukusi. Tātad skaidrs, tur viss strādā, tas priecē! :)

    AtbildētDzēst
  2. Es esmu biežs viesis šajā adresē jo patīk Orange bāze, kur var nopirkt visu kas Sky tikai par zemākām cenām protams :) tad arī sanāk iegriezties šajā sporta veikalā.

    AtbildētDzēst
  3. O, turp varētu arī aizbraukt kādreiz! :)

    Paldies par informāciju!

    AtbildētDzēst
  4. paldies par informāciju...tuvākajā laikā būs jāaizbrauc ;)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies! Ļoti noderēja, tieši vajag sporta apģērbu! ;)

    AtbildētDzēst