pirmdiena, 2013. gada 13. maijs

L'oreal jaunumiņi

Nespēju pretoties kārdinājumam!
Katru reizi apsolos kosmētikas veikaliem iet garām, bet esmu pārāk vāja. :(

Šoreiz papildināju savus krājumus ar, nu jau slaveno, L'oreal micelāro ūdeni un jauno L'oreal BB Cream, tonī Fair (pats gaišākais).

7 komentāri:

  1. BB krēmus štancē ne pa jokam. :) kaut gan neesmu vēl īstā auditorija, gribu atsauksmi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, un pēc katra jaunā, beauty blogeres iekš youtube tik skandina - BB krēmi ir tikai Korejā. Šitie vispār ir nezin kas )))

      Dzēst
    2. Cik esmu dzirdējusi, īstais BB ir tikai vienā tonī, kas pielāgojas un patiešām veic to mitrināšanu un tonēšanu.

      Dzēst
    3. Jā, es tieši to pašu dzirdēju.
      Bet ko tik neizdarīsi reklāmas dēļ, domāju, ka vairāk kā puse, kas pērk BB Drogās, nemaz nezin, ka tie nav BB.

      Dzēst
    4. Es pirms pāris dienām dzirdēju, ko pārdevēja stāstīja par Garnier BB - mitrinošs krēms ar mazu tonīti. Tad man gan gribējās pateikt visu, ko domāju.

      Dzēst
    5. Labi ka neteica, ka visīstākais BB no visiem :)))

      Dzēst
  2. Sodien lidoju no taizemes seit pilns ar bb kremiem ar augstu spf bet izvele tik plasa ka nevaru izveleties...kuru lai perk...

    AtbildētDzēst