trešdiena, 2013. gada 22. maijs

L'oreal Elvital Total Repair Extreme divkāršais serums matiem

Arī es esmu nobriedusi pastāstīt par šo fantastisko L'oreal divkāršo matu serumu.
Visai šai blogu pasaulei ir tāds spēks. Bez blogu lasīšanas es nemaz nezinātu par daudziem fantastiskiem produktiem, tai skaitā arī par šo!

Šajā sērijā ir 5 dažādi matu kopšanas produkti - šampūns, balzāms, matu maska, S.O.S. maska un šis serums.

Man pilnībā pietika tikai ar šo produktu, lai es kļūtu par tā fani!

Man ir ļoti pūkaini mati, kuri šobrīd tiek pakļauti ikmēneša krāsošanai gaišā tonī, tāpēc es visu laiku meklēju ko tādu, ar ko tos mīkstināt, aizsargāt jau tā cietušos matu galiņus, kuri bez jebkādu līdzekļu uzklāšanas liekas sausi.

Tajā pat laikā, es esmu ļoti izvēlīga līdzekļos, jo ja kaut ko piemeklēšu nepareizi, tad speķaini, smagi mati garantēti uzreiz.
Tāpēc šis serums, man ir īsts glābiņš un favorīts!

Ražotājs:
Unikālā sastāva noslēpums: satur divus atjaunojošus koncentrātus, kas, lai sniegtu savu maksimālo spēku, sajaucas kopā tikai pašā pēdējā brīdī: 1. rekonstruējoša ŽELEJA ar atjaunojošo LAK 1000 tehnoloģiju, kas iesūcas 10 matu šķiedru slāņos* līdz pašam to kodolam, atjaunojot matus no iekšpuses; 2. virsmu nogludinošs serums, kas bagātināts ar matu izlīdzinošām sastāvdaļām un keramīdu. Tas izlīdzina matu virsmu līdz pašiem matu galiem, novēršot matu galu šķelšanos un nepadarot matus smagus. Mati ir gludi un gaisīgi.
*  Matu kutikula – no pieciem līdz desmit slāņiem atkarībā no matu īpašībām.

Sastāvs:
Šo serumu es ieklāju tikko izmazgātos, vēl mitros matos. Mani mati ir jau attauguši līdz pleciem un man pietiek, apmēram, ar 4 spiedieniem, lai ieklātos galos un uz augšu, bet ne saknēs!

Pēc matu izžūšanas mati nav saķepuši, nav smagi, taukaini. Vispār nekas neliecina par to, ka kaut kas tur būtu iesmērēts! Tas ir tieši priekš manis!

Matu gali izskatās ļoti labi, mīksti, nav sausi. Efekts turās līdz nākamajai mazgāšanas reizei.

Tagad par slikto pusi!
Par to raksta jau visos blogos, tas ir tilpums - tikai 15ml!
Njā, ražotāji noskopojušies pilnībā!
Man ar vienu šo iepakojumu pietika TIKAI 2 nedēļām, lietojot katru otro dienu.
Ļoti izšķērdīgi un neekonomiski, manuprāt.

Tāpēc es šobrīd apdomāju par kādu L'oreal Professional seruma iegādi (esmu jau vienu noskatījusi), kur tilpums ir pieklājīgāks, cena +/- 12ls, bet es domāju, ka varētu arī iet tās 3-4 reizes ilgāk.

Pamēģināšu šādu variantu un tad jau pastāstīšu kas ir izdevīgāk.

Bet tik un tā, iesaku izmēģināt šo!

Veikals:
Drogas un lielveikali ar kosmētiskajām nodeļām.
Cena:
3.00-3.50ls ar atlaidi

3 komentāri:

  1. Skatījos tieši šodien uz šo serumu un labi, ka nepaņēmu- ja tev ar matiem līdz pleciem pietika divām nedēļām, tad man ar matiem pāri viduklim(turklāt gali nav vienādā garumā) laikam pietiktu nedēļai;D

    AtbildētDzēst
  2. Rakstā neesi pieminējusi kāds tad ir tilpums, ja nu kāda nezin ;)

    AtbildētDzēst