trešdiena, 2013. gada 22. maijs

Jaunums! L'oreal Code Luminize BB Cream Light 50ml

Veikalu plauktos parādījies vēl viens jauniņais BB krēmu vidū.

Uzreiz piebildīšu, ka ražotājs norādījis, ka krēms ieteicams, no 25 gadu vecuma un ka tas ir domāts visiem ādas tipiem.

Šis krēms tiek pasniegts pircējiem, kā krēms sejas ādai, kura neizstaro svaigu, jauneklīgu mirdzumu, kurai  ir nevienmērīga pigmentācija un tā tālāk.

Izklausās, ka 25 gadu vecumā, seja pēkšņi kardināli izmainās. :)))

Šis krēms sola, ka acumirklī āda izskatās nevainojami vienmērīga un starojošāka. Apbrīnojami vieglā konsistence nekavējoties iesūcas ādā, ļaujot tai elpot un nodrošinot dabiska izskata sejas toni visas dienas garumā un, ka pēc 2 nedēļām sejas ādas nepilnības izskatās mazāk*, tumšie pigmentācijas plankumi šķiet izzuduši. Ādas tonis izskatās vienmērīgāks un starojošāks.
 Īsumā, brīnumlīdzeklis par nieka 5-7LS.
Kā tad ir īstenībā?

Diemžēl (vai par laimi) manai sejas ādai nav nevienmērīgi pigmenta plankumi, bet nepilnības ir katram no mums un es varu spriest tikai par to, cik labi šis krēms tās var noslēpt.

Vislielākais plus šim krēmam ir SPF 15!

Ražotājs:
1. IZLĪDZINA
maigie pigmenti nodrošina nevainojami dabisku un starojošu rezultātu.

2. IZGAISMO
Andersena fluīds intensīvi atstaro gaismu.

3. AIZSARGĀ
SPF 15 aizsargā no UV stariem

4. KORIĢĒ
L'Oréal Paris LUMI-GEN™ tehnoloģija regulē pigmentāciju un pakāpeniski palīdz izzust tumšajiem plankumiem.

5. MITRINA 24 STUNDAS
Bagātināts ar hialuronskābes mikrokapsulām un glicerīnu.


Mans viedoklis:
 BB krēms man patika. Tas tiešām mitrina sejas ādu, protams, ne tā kā to dara parastie krēmi, bet šobrīd, vasarā man pilnībā pietiek, bet loģiski, ka tās nav 24 stundas (arī tāpēc, ka es nelietoju kosmētiku 24h garumā, ļauju sejai nedaudz atpūsties :)).
Krēms neizceļ ādas nepilnības (nu pareizi, tam tak tās ir jāmaskē) un neparādās sausi plankumiņi (pat visas dienas garumā!).
Maskē labi, ja vien nav jāmaskē tik daudz, ka pat biezākais tonālais netiks galā. Bet, manuprāt, ideāls variants vasarai, lai nav jāstaigā ar masku uz sejas (kaut gan es tik un tā pūderēju vēl pa virsu... eh... ).
Noturība ir laba. Varu droši teikt, ka man tas turas ap 6 stundām un šo laiku man nekas nesāk spīdēt un nekas nekur neaizpeld.

Saturs:

Es izvēlējos visgaišāko toni. Kā redzat zemāk bildēs, tas nedaudz atšķiras no mana ādas toņa (jau atkal visgaišākais nav gaišs), bet bildēs manas rokas (arī seja, loģiski) vēl nav iedegusi un uz šo dienu, es varu apgalvot, ka gaišais tonis piestāv manam sejas tonim.
Bet arī, kad tas bija tikko nopirkts un es to lietoju, tas spēja labi iztušēties un pārejas nebija redzamas, arī pūderis man ir gaišs un koptēlā viss bija labi.
Tonis nav ar noslieci uz oranžo, vismaz uz manas ādas (ar noslieci uz pelēko).

Pirkt vai nē?
Krēms nav slikts, es pat viņu ievirzu otrā vietā pēc mana mīluļa Maybeline BB krēma.
Sejas āda izskatās jaukāka, noturība mani vairāk kā apmierina un šobrīd arī tonis man ir ideāls.
Šobrīd es to lietoju un lietošu, rūpes par tonālo līdzekli vasarai man ir atkritušas.
Kā būs tālāk, tas jau būs atkarīgs no toņa saderības. :)

Veikals:
Drogas un lielveikali ar kosmētiskajām nodaļām.
Cena:
5-7ls, atkarībā vai ir atlaide vai nav.

1 komentārs:

  1. izklausās, ka šis BB ir domāts man:)pāri 25 man ir noteikti, nevienmērīga sejas krāsa arī un pigmenta plankumi ir ..bingo:D šo noteikti izmēģināšu.

    AtbildētDzēst