otrdiena, 2013. gada 28. maijs

Oniks Beta kutikulu eļļa

Atļāvos nosaukt šo eļļiņu tā, jo reāli nekā cita, kā izņemot Kutikulu eļļa, uz iepakojuma nav rakstīts.
Bet jau daudzus, daudzus gadus es to pērku tikai tur un pagugglējot pa manikīra internetveikaliem, es tādu neatradu. Tāpēc pieļauju, ka šo eļļu pārdod tikai Oniks Beta veikals.

Šī eļļa ir mans must have jau no 2006 gada, kad es pirmo reizi nonācu Oniks Beta veikalā, kad tas vēl atradās uz Krišjāņa Barona ielas, bet drīz vien pārcēlās uz Dārzaugļu ielu, kur ir vēl joprojām.

Bet nu par eļļiņu.

Satriecoša eļļa par labu cenu!
Ļoti labi mīkstina kutikulas un arī pēc roku nomazgāšanas āda ap nagiem nepaliek uzreiz sausa.
Man tā ir liela problēma, jo tieši tur āda ir sausa un ja es nelietoju krēmus vai eļļas, tad visi ādiņa plīst un saspurojusies stāv ap kutikulām. Skats ir briesmīgs un nokrāsoti nagi vēl vairāk pievērš uzmanību tādam nagu stāvoklim.
Pavasarī un rudenī šī problēma it īpaši man saasinās, tāpēc šī eļļa iet uz urrā 2 vai 3 reizes dienā, precīzāk pēc kādiem mājas darbiem, kur rokas ilgāku laiku bijušas mērcētas ūdenī.

Eļļa ir ļoti ekonomiska. Šie 15ml man pietiek apmēram uz 5-6 mēnešiem.

Milzīga smaržu izvēle, bet ļoti bieži aizbraucot uz veikalu izvēle ir krietni samazinājusies, tātad cilvēki pērk.
Iepriekšējā man bija mango, tagad paņēmu vaniļas.

Vispār izvēlēties ir grūti, jo visām ir patīkams aromāts, vieglāk paņemt neskatoties :))

Kā jau rakstīju augstāk, mans must have. Mani apmierina viss un šo eļļu pirkšu vēl un vēl!

Veikals:
Oniks Beta (Dārzaugļu iela, t/c Riga Plaza, t/c Damme)

Cena:
2.44LS

Tilpums:
15ml

4 komentāri:

  1. Šī ir arī mans favorīts, manējā ir ar peach aromātu, bet smaržo pēc dzērvenēm, ļoti, ļoti patīk, iesaku. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tad, kad pienāks rudens sezona un eļļu laiks, tad noteikti būs jānopērk šī eļļa. :)

    AtbildētDzēst
  3. Man tāda sajūta, ka mani kāds slepeni vēro!:)))Jo tiklīdz kaut ko savajagās, tā atverot kārtējo reizi blogger, ieraugu rakstiņu tieši par vajadzīgo mantu!Īsts brīnums, jo tieši vakar vakarā nodomāju, ka vajadzēs doties meklējumos pēc eļļiņas kutikulām...un te nu tā ir!:)
    Tad nu jāiet pirkt.;)

    AtbildētDzēst
  4. šādu neesmu lietojusi būs jāpamēģina :) paldies par info, tieši tāpat kā Cherri Ya biju meklējumos.

    AtbildētDzēst